Terug naar overzicht
Hoi Fleur! Mooie keuze heb ze ook beide gepast bij Le Chapeau en JPC beide in Antwerpen. Bij JPC hebben ze beide modellen alvast, bij Le Chapeau heb ik enkel de Eleonor gepast. De Eleonor is 1750€ en de Elouna zal ook zoiets zijn hoor! Bij mij is het uiteindelijke een Pronovias geworden bij JPC Beide winkels zijn heel professioneel en vriendelijke! Veel succes groetjes, Nathalie
Helaba, ik heb dit weekend een kleedje van Cymbeline gekocht. Dit komt van bij Liliane Claes in Herentals. Ik weet niet of jou modelletjes er ook waren. Bij JPC Collection in Antwerpen hadden ze er daar ook een aantal van. Vg, joke
Nathalie bedankt voor je reactie! Ik heb direct gemaild om een afspraak te maken bij JPC, Groetjes
'k Geloof dat er in Brussel ook een Cymbeline winkel is. Je moet maar eens kijken op de site van Cymbeline.
Beste Fleur, Ik heb een bruidsmode winkel in Woerden (NL) Ik kan beide bruidsjurken leveren voor een bedrag van €699,00 per stuk. Je kan een kijkje nemen op www.acinderellastore.nl Groetjes Jamie