Terug naar overzicht
es kijken op praatpaal.be Vond ik heel interessant en ze hebben er 5 dus zal het wel nog mogelijk zijn. Prijs staat vermeld op de site. Groetjes
bedankt lief van u stefanie,zal eens kyken!!hou u op de hoogte!!grtjs
Onze videograaf zorgt voor een babbelbox dus moest je ook een videograaf hebben/willen, kan je bij hen eens vragen of ze dat ook voorzien... Succes ermee!
Ik weet niet van waar je bent, maar ik wou eerst ook een babbelbox en nu heb ik een videograaf geboekt die ook een babbelbox voorziet, met een 100-200 euro op te leggen krijg je veel meer voor je geld: hij volgt ons vanaf het klaarmaken tot 2u 's nachts inclusief een babbelbox... Je krijgt een mooie DVD box met een compilatie van 10-15min en een lange film.
Marijke en Marc, Vorig jaar hebben wij de babbelbox opnieuw uitgevondenD.m.v. een voetplaat met opschrift "De babbelbox gaat aan, als je met je voeten hierop komt staan" schakelde de babbelbox dit weekend maar liefst 150 maal. Het resultaat is fantastisch, pure emoties zoals het zaterdag jl. was. De babbelbox is alleen verkrijgbaar, of in combinatie met de disco-bar. Check http://www.luckysdb.be/ Veel succes
Marijke en Marc,
Ik ben dan weer minder enthousiast... Als ik zie wat er in ons klassiek gastenboek is geschreven, dingen zoals 'Proficiat' en hun naam of alleen hun naam, dan denk ik dat er bij een soort babbelbox nog veel minder op zou staan... Dus ik weet niet of dit écht zijn geld waard is...
dank u wel allemaal voor jullie fyne reacties!! tja denk nu wel eerlyk gezegd dat het er wel los aan toe gaat op zo een babbelbox!! je durft meer te zeggen denk ik!!alé ik zou toch zo zyn!! maar ga hier zeker alles is rustig bekyken,en hou jullie op de hoogte!! aangezien ik minder dan vyf maanden heb,zal er wat speed moeten achterzetten!!
Wij hadden een babbelbox van www.videogroeten.be op ons feest, dat gaf ons echt een leuke herinnering met vrolijke boodschappen. Het kostte niet veel, en handig in gebruik.