Nu Online
Momenteel zijn er 396 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

babbelbox

14-11-2010 20:02:07
hallo,

onze intresse is enorm toegenomen om zo een babbelbox te huren de dag van onze trouw!!
heeft er iemand van jullie ervaring mee of enkele tips,altyd welkom

ivm uitnodigingen ook,ben al enkele weken naar iets origineels op zoek,maar vind niet echt myn ding!!dus hierby ook tips altyd welkom!!tja binnen vyf maanden is het zover,dus mag er haast achter zetten !!

grtjs marijke en marc

marijke
22-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 617

Stefanie
20-8-2011
 Meld misbruik14-11-2010 20:27:31

es kijken op praatpaal.be

Vond ik heel interessant en ze hebben er 5 dus zal het wel nog mogelijk zijn.
Prijs staat vermeld op de site.

Groetjes

marijke
22-4-2011
 Meld misbruik14-11-2010 20:36:37

bedankt lief van u stefanie,zal eens kyken!!hou u op de hoogte!!grtjs

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik14-11-2010 22:53:37

Onze videograaf zorgt voor een babbelbox dus moest je ook een videograaf hebben/willen, kan je bij hen eens vragen of ze dat ook voorzien...

Succes ermee!

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik15-11-2010 10:26:34

Ik weet niet van waar je bent, maar ik wou eerst ook een babbelbox en nu heb ik een videograaf geboekt die ook een babbelbox voorziet, met een 100-200 euro op te leggen krijg je veel meer voor je geld: hij volgt ons vanaf het klaarmaken tot 2u 's nachts inclusief een babbelbox... Je krijgt een mooie DVD box met een compilatie van 10-15min en een lange film.

LUC

Meld misbruik15-11-2010 18:43:36

Marijke en Marc,

Vorig jaar hebben wij de babbelbox opnieuw uitgevonden
D.m.v. een voetplaat met opschrift "De babbelbox gaat aan, als je met je voeten hierop komt staan" schakelde de babbelbox dit weekend maar liefst 150 maal.
Het resultaat is fantastisch, pure emoties zoals het zaterdag jl. was.
De babbelbox is alleen verkrijgbaar, of in combinatie met de disco-bar.
Veel succes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-11-2010 19:02:34

Ik ben dan weer minder enthousiast... Als ik zie wat er in ons klassiek gastenboek is geschreven, dingen zoals 'Proficiat' en hun naam of alleen hun naam, dan denk ik dat er bij een soort babbelbox nog veel minder op zou staan... Dus ik weet niet of dit écht zijn geld waard is...

marijke
22-4-2011
 Meld misbruik15-11-2010 21:51:19

dank u wel allemaal voor jullie fyne reacties!!
tja denk nu wel eerlyk gezegd dat het er wel los aan toe gaat op zo een babbelbox!!
je durft meer te zeggen denk ik!!alé ik zou toch zo zyn!!

maar ga hier zeker alles is rustig bekyken,en hou jullie op de hoogte!!
aangezien ik minder dan vyf maanden heb,zal er wat speed moeten achterzetten!!

karen
26-6-2010
 Meld misbruik3-1-2011 11:31:21

Wij hadden een babbelbox van www.videogroeten.be op ons feest, dat gaf ons echt een leuke herinnering met vrolijke boodschappen. Het kostte niet veel, en handig in gebruik.

Nick

Meld misbruik8-2-2011 15:29:34

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...