Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsschoenen

14-11-2010 20:12:33
hoi,

ik heb kei mooie schoenen gezien, maar vindt geen verkooppunt in belgie.
weet iemand misschien waar ik schoenen van het merk " ELSE" kan kopen. ook de schoenen van "HASSALL" vind ik kei mooi.
en wat voor schoenen hebben jullie???
ik vindt het dus héél moeilijk om de juiste schoenen te vinden.
hopelijk kunnen jullie me helpen.

alvast bedankt

lindsay
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1023

Benjamin
28-5-2011
 Meld misbruik14-11-2010 20:20:52

Hey de schoenen van ELSE zou ik persoonlijk ook nog wel willen. Maar idd niet meteen een verkooppunt hier.
Moest je het teweten komen, let me now.

Eerst mn kleedje kiezen (binne 2 weke is het zover) en dan de schoenen!
succes nog met je schoenenzoektocht

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik14-11-2010 20:49:53

Hallo beiden,
dit zijn schoenen van rainbow club , en er zijn heel wat bruidswinkels die deze lijn hebben
Bv de bruidswinkel waar ik mijn jurk heb gekozen voert de lijnen zeker, je kan ook gewoon uit de catalogus bestellen.
JPC Collection in Antwerpen.

Winkel had mij wel de raad gegeven tot feb te wachten, want niet alle modellen van 2011 zijn al binnen. Staan al wel online

Nog veel plezier

Groetjes,
Sarah

daphne
27-8-2011
 Meld misbruik15-11-2010 12:18:04

Gabrielli in Roeselare hebben ze die Rainbow collectie.

Succes op je zoektocht

Lies
11-9-2010
 Meld misbruik15-11-2010 16:22:47

mijn schoenen waren van het merk scapa en niet van een of andere bruidscollectie.
maar mijn idee van bruidsschoen vond ik niet meteen terug tussen de normale bruidsschoenen :)

van loock heeft een grote collectie aan bruidsschoenen

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-11-2010 19:00:11

Mijn schoenen waren van Luca Renzi en waren typische trouwschoenen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...