Nu Online
Momenteel zijn er 680 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mini-huwelijksreis

14-11-2010 20:39:22
Hallo allemaal, ik ben gewoon superblij! Wij zijn een huis aan het verbouwen, dus een echte huwelijksreis zit er niet in. Maar ik heb een overnachting geboekt in het Martin's Patershof in Mechelen. Dat is vroeger een kerk en klooster geweest en ze hebben dat omgebouwd tot viersterrenhotel. Ze hebben daar huwelijksarrangementen en ik heb er zo eentje geboekt: uit eten, champagne, bubbelbad en 's morgens ontbijt op bed! Het zal héél leuk zijn denk ik :)

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 673

els
3-6-2011
 Meld misbruik15-11-2010 12:42:11

hey;
wij hebben ook niet echt tijd en budget voor meteen op huwelijksreis te gaan,
kheb ook al een mailtje naar dit hotel gestuurd! ziet er heel leuk uit, het zal wel dik in orde zijn :-)
mijn aanstaande ging dit voor zijn rekening nemen en wil mij verrassen, dus kweet nog niet wat het bij ons gaat worden :-)
groetjes

Laura
14-5-2011
 Meld misbruik15-11-2010 12:48:58

Goeie keuze! Mechelen is een leuke stad als je de toffe plaatsjes vind. Doe zeker een bezoekje aan de Skywalk van de Sint-Romboutstoren.
Veel plezier!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-11-2010 18:58:58

Wij hadden ook geen typische huwelijksreis. Wij zijn een midweekje naar Oostende geweest om in een hoevehotel te logeren. Superfijn was dat! Onze fietsen mee en we hebben ons héél goed geamuseerd! Ook Q-Beach in de buurt, dus allemaal héél gezellig om te doen!

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik15-11-2010 21:18:55

Het lijkt m echt heel gezellig! Aleen nog zo lang wachten nu hé, hihihi...

Tine
28-8-2010
 Meld misbruik16-11-2010 12:43:29

Wij zijn enkele dagen na onze trouw op huwelijksreis geweest naar BobbejaanLAND :p Leuk land om te bezoeken ;)
Nee, serieus, ik begon direct na onze trouw terug te werken (het onderwijs...weet je wel...), dus wij houden onze huwelijsreis nog te goed.

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik16-11-2010 12:57:59

Ja met het onderwijs is dat natuurlijk niet gemakkelijk hé! Maar ik ben toch blij dat we de dag nadien even weggaan. De realiteit volgt nadien weer wel :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums