Terug naar overzicht
Geen idee eigenlijk. Ik heb mijn jurk bij Cony gekocht (heb eigenlijk alles van schoenen tot haaraccessoires bij haar gekocht) en was supertevreden van de prijs en de service!! Het was een heel goede ervaring bij haar.
Dat scheelt niet zoveel allemaal, hoor! Ook hangt veel ervan af of de retouches zijn inbegrepen of niet. En zonee, hoeveel het dan is.
Ikzelf ben in alledrie de winkels geweest en ze zijn er overal heel vriendelijk. Ik denk dat je eerst al zeker moet zijn dat ze de jurk in alledrie de winkels hebben! Daarbij komt nog eens dat Elena tot komend weekend 5% korting geeft + een bon wegens opendeurdag, ook Cony doet komend weekend opendeurdag waarbij je 5% krijgt + een bon voor bvb schoenen. Bij Elena en Ellen is het zo dat er nog iets bij komt voor retouches en hoeveel dat is weet je natuurlijk nooit 100% zeker op voorhand, terwijl Cony dit al in haar prijs stopt van bij de start. Daar weet je dus bij bestelling perfect wat het je kost.
dankje voor jullie antwoorden Je bent zeker dat Cony ook korting geeft dit weekend?
Ik heb ondertussen mijn jurk bij Cony gekocht!