Terug naar overzicht
Hoi Kristin, Ik trouw ook in juli en mijn boekje is ondertussen al af. Als je wil dan kan ik het je wel even mailen hoor. Ik zeg er wel bij dat we ook voor de helft Engelse teksten hebben toegevoegd aangezien mijn verloofde familie heeft in Amerika en deze komen speciaal voor onze trouw naar België. We moesten dus ook voor hen de mis wat aantrekkelijk maken :) Laat je even je emailadres achter? Dan mail ik het je even door als je wilt. Groetjes, Evelyne
Hallo Evelyne, als het niet teveel moeite is, zou je mij ook het boekje kunnen mailen? melodielateur@hotmail.com Hoe ben je aan je boekje begonnen? Heb je je eerst gebaseerd op andere boekjes of had je een bepaalde structuur die je kon volgen? Tips zijn welkom! Waar heb jij jouw leuke teksten gevonden? dank je! Melodie
Hey Evelyne, ik ben op zoek naar Engelse teksten, dus als je mij je boekje ook kunt doorsturen, dat zou geweldig zijn! groetjes
Hoi, dankjewel Evelyne! Mijn adres is kristinhimpens at hotmail.com. groetjes, Kristin
hey Evelyne, Zou je het boekje ook naar mij willen mailen? de_clercq_Valerie@hotmail.Com Alvast bedankt!! groetjes Valerie