Terug naar overzicht
Hey Kelly, Wij trouwen op 10 juni 2011. Wij hebben, denk ik, al redelijk wat kunnen regelen. Morgen leggen we de feestzaal vast. De traiteur voor het avondfeest is besteld. Volgende week is de huurauto, de fotograaf, de DJ en animatie voor 's avonds aan de beurt. Ons tijdsschema is opgemaakt. Alleen nog locatie & menu voor 's middags bespreken. Ik moet nog beginnen aan mijn zoektocht naar een bruidsjurk. Heb jij die al? Groetjes Nathalie
Dit is mijn lijstje. Ik weet niet of ik nog dingen vergeet? Ligt vast: - zaal & eten - wet ligt vast - pastoor ligt vast - muziek tijdens mis ligt vast (misschien nog van liedje hier en daar veranderen, maar dat is detail) - misboekje is klaar (nog wel laten goedkeuren door pastoor) - dj - kledij bruid - trouwringen - getuigen zijn gevraagd - fotograaf en videograaf liggen vast - ceremoniemeester - vervoer suite we hebben ook al idee voor - kapsel - uitnodigingen (is ontworpen, moeten enkel tegen dan nog recente foto's laten nemen) - cadeautjes voor gasten - cadeautjes voor kindjes aan kerk - openingsdans wat nog te doen - afspraken kapper en make-up - lingerie / schoenen / juwelen / haaracc. - drukwerk (uitnodigingen - menukaarten - ..) - samenzitten met pastoor - kledij bruidegom - huwelijkskaars - versiering kerk (zullen mss met koppel na ons iets regelen dat we kosten kunnen delen) - bruidsboeket - definitieve gastenlijst (begint nu al ne vorm in te komen)- huwelijkskaars kiezen - kledij bruidskinderen - iets voor bruidskindjes mee te geven en waar ringen kunnen aanhangen
Hey,Wij trouwen ook 4 juni en nog niet zo ver van jullie vandaag (Herentals) Dit is mijn lijstje. Waarschrijnlijk nog wel dingen vergeten hoor. Ligt vast: - zaal - wet (ligt voorlopig vast want kan max 6 maand op voorhand effectief) - pastoor en kerk - dj - kledij bruid - getuigen zijn gevraagd - fotograaf ligt vast - ceremoniemeester - vervoer suite al idee: - zoektocht naar ringen is gestart - misboekje is in opmaak - kapsel (kappster en visagiste ligt al vast voor de dag zelf maar de proef moet nog ingepland worden) - cadeautjes voor gasten (ben bezig de verpakking te maken met mijn schoonmoeder) - cadeautjes voor kindjes aan kerk - save-the-date-kaartjes worden met de kerstkaartje verstuurd (ben al maar begonnen met schrijven) nog te doen: - uitndigingen / misboekjes drukken - openingsdans - fotolocaties zoeken - afspraken kapper en make-up - lingerie / schoenen / juwelen / haaracc. - samenzitten met pastoor - kledij bruidegom - huwelijkskaars - versiering kerk - bruidsboeket (wel al een idee waar we langs zullen gaan om dit vast te leggen) - gastenlijst - huwelijkskaars kiezen Komt een beetje over elkaar uit denk ik
Hey, zoals je al weet, trouwen wij ook op 4-6 ;-). Ons volgende project is het misboekje. Ik denk dat ik dat tijdens het kerstverlof onder handen ga nemen (wanneer ik vrolijk ben gezien de leuke sfeer rondom mij en de fijne kerstverlichting + het feit dat ik verlof heb). Heb er op dit moment namelijk echt geen inspiratie voor. Morgen hebben we afspraak met een cateraar voor onze receptie. Da's al cateraar nummer 3 die we ondertussen te zien krijgen... hoop dat het deze keer meevalt! De 26ste hebben we afspraak bij fede di oro voor de trouwringen. Dat zal weer een mijlpaal zijn in onze voorbereiding :-). Ik ben al lang blij dat ik mijn kleedje, ondergoed, schoenen, versiering voor in haar en zo heb. Daar had ik het meeste bang voor. Voor de rest is het een beetje kijken wanneer we weer wat tijd hebben om een volgend project op te starten. Gelukkig werk ik in een reclamebureau en hoef ik me niet teveel zorgen te maken over al het drukwerk... Hebben jullie dat soms niet dat je het soms ook gewoon echt beu bent om er heel de tijd mee bezig te zijn? Wij hebben net een fotografe laten weten dat we niet met haar gaan werken maar met iemand anders (zij had absoluut haar best niet gedaan om ons 'te overtuigen' van haar kwaliteiten) en krijgen we daar een lastige mail van. Probleem: is een vriendin van mijn toekomstige schoonma. Dan willen we onze ringen liever bij fede di oro halen omdat ze veel goedkoper zijn dan bij wie we eerst dachten te gaan. Probleem: weer een vriendin van mijn schoonma. Dus interesseert zij zich op de duur in niks meer van de trouw omdat we haar 'contacten' niet aanspreken. maar 't kost toch allemaal genoeg geld hé? En zolang wij het moeten betalen, kunnen haar contacten gestolen worden. Probleem: die contacten moeten we wel op de trouw uitnodigen. en zij betalen wel voor de mensen die zij vragen :-( sorry... ben afgeweken van het thema ...
Wij trouwen op 28 mei 2011.-In februari 2010 hadden we onze zaal vast gelegd. -In November 2009 onze traiteur. Maar nu kreeg ik twijfels, en ben ik sinds deze week veranderd van traiteur.- In maart 2010 onze bruidsauto gekozen - In mei 2010 onze DJ- In mei 2010 onze fotograaf- In juni 2010 mijn trouwkleed gekozen- In juli 2010 bruidsschoenen gekocht - in september 2010 heeft mijn wederhelft een op maat gemaakt gala van de luchtmacht laten maken bij de kleermaker- in september 2010 gevraagd aan de Koninklijke militaire school of we sabels kunnen lenen. Want mijn wederhelft is militair. En ik wil een erehaag.- in oktober 2010 trouw wet vastgelegd - in oktober 2010 gastenlijst vastgelegd - In november 2010 mijn trouwringen gekozen. Wat nog op de to do list staat.- uitnodigingen kiezen- tafeldecoratie kezen - afspraak maken voor proefkapsel- afspraak maken voor bruidsmake-up- bruidslingerie kopen- bruidsjuwelen kopen- wederhelft aansporen om bruidsboeket te kopen- menukaart maken Wij trouwen enkel voor de wet.
Ik ben denk ik nog enkele dingetjes vergeten.Openingsdans hebben we ook al. Maar nu is het super druk. We hebben net een huis gekocht en binnen een maand moet ik nog zorgen dat we kunnen verhuizen. Dus ik zit met dubbel zo veel in mijn hoofd!