Nu Online
Momenteel zijn er 385 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misdienaars...

15-11-2010 12:36:01
hallo!

weet soms iemand of je de misdienaars in de kerk nog steeds een centje 'moet' toestoppen?
vroeger werd dit gedaan, maar weet niet of dit nu nog word gedaan (regio gent aalter deinze).
en hoeveel geven jullie dan?
iedereen succes met de voorbereidingen...
(ps:gisteren eerste keer kleedjes gaan passen! )

grtjs

ann
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 554

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-11-2010 18:45:12

Meestal zijn er helemaal geen misdienaars bij een huwelijk! Nog nooit gezien! Ik zou trouwens niet weten wat die dan zouden moeten doen?!

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik16-11-2010 12:32:57

Ja voila ik denk dat er bij ons ook geen misdienaars zullen zijn hoor.
Er zal wel iemand zijn die de pastoor bijstaat , maar das niet echt zo een typische misdienaar. De pastoor zei zelf dat die meest van de tijd er gewoon bijzit.
Het had ntuurlijk handig geweest ivm de muziek opleggen en zo , maar de pastoor vroeg dus of wij zelf voor iemand konden zorgen hiervoor.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...