Terug naar overzicht
Bij IKEA kan je ze vinden voor 0,50 EUR/stuk http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/66451309 Bij de warenhuiszoeker kan je controleren of ze nog in voorraad zijn in een vestiging in je buurt.
Danku voor de snelle reactie, ik heb ze eens bekeken op de website van de ikea, maar deze zijn nog te groot eigenlijk (20cm) ik ben echt opzoek naar mini schildersezeltjes (ongev. 10cm) da
Ik heb dit al eens gezien in de winkel "gifi"
Ik vraag me dan alleen af: wat doe je daar nadien dan mee??
AVA al eens gekeken? Daar hebben ze nogal veel =) succes nog!
Danku allemaal!! ik ga zeker eens gaan kijken in die winkels :-) kheb mijn gedacht daar nu opgezet, dus dan wil ik da graag hebben he :-) succes nog met jullie voorbereidingen
Of bij de Xenos kunnen ze die ook wel eens hebben. Weet niet hoeveel ze kosten, maar in elk geval niet veel.
Ik had ook schilderezeltjes in gedachte, tot ik bij Casa heel kleine schoolbordjes heb gevonden voor 0.50€/stuk... Ze blijven mooi rechtstaan (zoals een fotokader) en de namen kunnen er met een fijne witte stift opgeschreven worden :). Groetjes! Evelyne
Hallo, Heb dit weekend er gezien bij de hobbywinkel Pipoos in shoppingcenter Wijnegem, ze waren per twee verpakt en denk dat ze rond de twee euro waren, ze zullen zeker niet groter als een 10cm hoog geweest zijn... Succes met je zoektocht, Chrisje
Hallo, in de Actionshop hebben ze er grote en kleinere. Op de website vind je de winkel in je buurt: www.action.be ! 't is daar ook niet duur hoor. Groetjes, An
Ben gisteren in de Xenos geweest en daar hebben ze er inderdaad van zo'n 5 cm. Ze zitten per 2 verpakt en zijn 1,79 €.