TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Laura
14-5-2011
|
15-11-2010 15:41:17
E10 hoeve ben ik laatst naar een dinerfeest geweest. Het was buffet en erg lekker en zeker genoeg. Alleen was er bij het dessert ook kaas en waren ze vergeten messen te leggen en brood bij te geven. Toen daarachter gevraagd werd was het alsof de wereld op zijn kop stond (veel gefluister en rare blikken van het personeel) maar uiteindelijk hebben we het wel gekregen ^^
Maar dat was het enige minpuntje dus daardoor zou ik je niet laten tegenhouden!
groetjes!
Laura
|
|
Karen
20-8-2011
|
15-11-2010 15:48:57
E10 hoeve in Brecht, daar hebben we al eens een avondfeest gehad met dessertenbuffet.
Superlekker!! En de zaal is ook heel mooi, met warme kleuren, heel gezellig.
|
|
Wendy
28-5-2011
|
15-11-2010 17:23:25
Hey,
Ik zou dan toch ook bij de E10 hoeve gaan. Hof van Aragon heb ik geen ervaring mee.
Of je kan ook eens informeren bij de schuur (partytown-de schuur) in Nieuwmoer (Kalmthout), daar doen wij ons feest. Je kan er zelf de traiteur kiezen (of een van de traiteurs waar ze vaak mee samenwerken). Je kan er vrij de DJ kiezen, .... Bovendien is het echt een super lieve vrouw.
Bij de Martinushoeve in Zandvliet zijn wij ook gaan horen. We vonden ze zooooo onbeleefd. Ze vroegen ons hoe wij ons feest zagen. En toen we dit vertelde, had die man er bergen commentaar over . Hij heeft daarna een voorstel gedaan over hoe een trouwfeest er volgens hem wel zou moeten uitzien .... De prijs zou meer dan het dubbele zijn van waar we nu onze hele trouwdag (met trouwkleren, vervoer, ....) mee bekostigen. Alle ja, als je er zo veel geld aan wil geven, zal het daar natuurlijk wel een mooi feest zijn. Maar voor veel minder geld, heb je elders zeker zo'n mooi feest.
|
|
M.
18-6-2011
|
15-11-2010 23:16:29
Mijn zus is in de E10 Hoeve getrouwd, en het was af ! De andere zalen ken ik niet.... Ik zou alle zalen eens naast elkaar leggen qua prijs, bereikbaarheid, formule,... en zo je keuze maken. Veel succes, maar vooral plezier nog met de voorbereidingen !
|
|
Kelly
4-6-2011
|
16-11-2010 8:56:14
Ik ben eens naar een receptie geweest in Hof van Aragon en dat was heel lekker. Was toen goei weer en die hebben zo'n ingesloten tuintje, echt gezellig.
Kok van Hof van Aragon ken ik en hij vertelt dat je met zijn baas echt alles kan bespreken. Die zou naart schijnt echt werken naar de zin van het bruidspaar.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|