Terug naar overzicht
Hey, ik heb ongeveer hetzelfde haar (grappige zin ;-) Ik ben van plan om een deel vooraan te brushen en de rest extra krullen te zetten. Waarschijnlijk ook extensions, mijn haar is tot voorbij mijn schouders, maar het kapsel dat ik gezien heb denk ik heb ik net niet lang genoeg. Als je wil mail ik je een foto SAb
Dag sabrina, Ja, ik zou graag de foto eens zien. Lief van je! Mijn emailadres is iris_wijman@msn.com Bedankt!
Hier hetzelfde haar en probleem. Ik heb vorige week een proefkapsel laten zetten maar de afwerking liet nogal te wensen over. Had het met mijn natuurlijke krul half laten opsteken en dan onderaan nog wat extra met krultang gekruld. Hij had er alleen vanboven wat lak op gespoten om te fixeren maar na een uur zat ik al met kroezel en haar zag er heel dof uit terwijl het normaal wel meer glanst. Weet ook niet goed wat ik nu moet doen; Het was niet 'waw' en dat mocht het toch wel zijn voor een proefkapsel he. Iemand die nog een goede kapper kent regio Limburg die mooie kapsels maakt met natuurlijke krullen? Ik zou heel dankbaar zijn.