TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
15-11-2010 18:40:37
Ik was héél tevreden over Het Bruidshuis in Merksem.
|
|
Sylke
24-9-2011
|
15-11-2010 18:44:01
Welke regio?
Ik was heel tevreden van prima donna in Deerlijk en JPC Collection in Antwerpen (waar ik mijn droomjurk vond!). In beide zaken heel vriendelijke en behulpzame mensen die je alle tijd geven om te passen en die je echt helpen om iets te zoeken die bij je past!
|
|
Roxanne
25-6-2011
|
15-11-2010 18:46:50
Ik heb mijn kleedje gekocht in Le Chapeau :-)
|
|
Sarah
17-12-2011
|
15-11-2010 18:48:00
Ik ben supertevreden van Prima Donna in Deerlijk
|
|
Sarah
16-7-2011
|
15-11-2010 18:50:10
Jagré te Antwerpen :)
|
|
Astrid
9-7-2011
|
15-11-2010 19:09:50
Regio Antwerpen, maar mag ook Vlaams Brabant ofzo zijn... :)
|
|
Inge
23-5-2009
|
15-11-2010 19:14:54
Maxime's Couture in Mechelen of Aarschot
|
|
sabrina
4-2-2011
|
15-11-2010 19:15:13
La Tiara in Antwerpen! Heeel vriendelijk!
|
|
lindsay
13-5-2011
|
15-11-2010 19:21:02
bij ann en john in eindhoven waren ze super!!!! vriendelijke.
en dat kan niet van alle winkels gezegd worden, waren er ook kei onvriendelijke bij.
maar als ze mij nie normaal behandelen stap ik gewoon buiten in die winkel afspraak of niet!!! wij zijn de klanten en betalen hun, dus vriendelijk zijn is wel het allerbelangrijkste
|
|
lin
|
15-11-2010 19:25:39
Hallo Astrid,
Mag ik u mijn winkel voorstellen,
Wij hebben zopas een nieuwe winkel opengedaan in Turnhout,waar wij ons eigen merk jurken verkopen,al onze jurken worden ook volledig op maat gemaakt,en u kan deze ook naar eigen wens aanpassen bv qua kleur en design.U kan al een jurk kopen voor slechts 399eur alles inbegrepen ook retouche.Wij doen alles volledig in eigen beheer vandaar dat wij die prijzen kunnen aanhouden,en we gebruiken enkel kwaliteitsstoffen. Wij hebben een vrije ingang in onze winkel en het passen is volledig GRATIS. Wij nemen echt de tijd voor elke klant en staan u met raad en daad bij naar het zoeken van uw droomjurk.
Onze prijzen gaan van 399eur tot 899eur. U kan bij ons ook terecht voor lingerie en avondkledij alsook bruidsmeisjes jurken.
Enkele prijsvoorbeelden; hoepelrok groot 50eur
hoepelrok Klein 30eur
sluiers van 50eur
Lingerie 39eur
Bij ons kan u dus al gesteld geraken voor 499 Eur alles inclusief.
Bij ons ook geen extra of verborgen kosten.
Bekijk ook ons nieuwe website eens www.youniekbruidsmode.be
UI bent altijd van harte welkom voor een vrijblijvende rondleiding met pas.
Mvgr Davy & Lin zaakvoerders
|
|
Ellen
30-7-2011
|
15-11-2010 19:42:36
Ik ben heel tevreden van het bruidshuis in Merksem.
Goeie service, heel vriendelijk!
Heb daar heel wat kleedjes mogen passen en het was niet te veel gevraagd om nog eens en nog eens een kleed te passen!
|
|
Nathalie
14-5-2011
|
15-11-2010 19:47:48
Ik ben echt supertevreden over Cermo in Turnhout.
Ik mocht zoveel kleedjes passen als ik wou, de verkoopster zei eerlijk haar mening over de kleedjes en ze waren er echt supervriendelijk!
|
|
sarah
17-12-2011
|
15-11-2010 20:27:11
ik JPC Collection, waar ik mijn jurk vond !
|
|
frederica
19-6-2011
|
15-11-2010 20:38:10
Ik ben heel tevreden van Issa Moda in Hasselt!Niks was hen teveel....
|
|
Claudia
12-8-2011
|
15-11-2010 21:22:52
Ik ben héél tevreden over Lilian Claes in Herentals
|
|
joke
2-9-2011
|
16-11-2010 8:24:04
Lilian Claes->super vriendelijk (mijn kleedje gekocht), Cermo-->super vriendelijk, JPC Collection-->ook héél vriendelijk, maar als iets meer 'stad', Maxime Couture in mechelen --> vrij eigenzinning, hun mening is niet altijd correct,wel héél uitgesproken.
Pierre Yves in Aalst--> super onvriendelijk, opdringerig, ...
|
|
Vicky
24-9-2011
|
16-11-2010 11:40:35
Le chapeau in Antwerpen. Superservice, niet opdringerig en heel behulpzaam en eerlijk(Duurder kleed stond me niet, goedkoper stond me schitterend, verkoopster was daar eerlijk in).
|
|
Jessica
24-6-2011
|
16-11-2010 12:28:13
Hey,
ik ben van Vlaams Brabant en ben speciaal naar Nederland gereden naar Koonings. Een echte aanrader ! Ik ben geen smalle en was serieus bang om geen kleed te kunnen vinden.
Ik heb 3 kleedjes gekozen om te passen en heb onmiddellijk het eerste gekocht ! Je wordt er super behandeld, of je nu mollig of mager of klein of groot bent, voor ieder wat wils.
Veel succes !
|
|
Evelien
4-6-2011
|
16-11-2010 12:41:42
Cermo in Turnhout is een echte aanrader
Zeer vriendelijke mensen heb verschillende moddelletjes mogen passen. Zelf eentje uit de etalage gehaald waarvan ik melde dat het niet 100% mijn ding was maar het wel eens wilde proberen, na een snelle pasbeurt was duidelijk dat dit inderdaad niet was wat ik zocht en met de glimlach werd alles terug op de pop gehangen (door een andere verkoopster terwijl ik rustig verder kon passen) hoewel daar veel werk in kruipt.
Favo-moddelletjes heb ik zelfs meerdere keren geprobeerd om zeker te zijn. En steeds met de glimlach en zeker niet opdringerig. De verkoopster gaf eerlijk haar mening en bracht zelf kleedjes aan die volgens haar kans maakten.
Je mag uiteraard juweeltjes en schoenen aan proberen maar als je ze niet ziet zitten proberen ze niet te puchen. Je kan een verkoper uiteraard niet verbiedern zijn waren te presenteren
Ben ook bij Lilianclaes (Herentals) geweest. Heb er al veel mindere reacties over gehoord maar bij mij was de verkoopster zeer vriendelijk en behulpzaam. En heb er verschillende kleedjes mogen bekijken, kiezen en passen. Nadat duidelijk was in welke stijl ik zocht bracht ze eveneens mogelijke kleedjes aan.
Jagré (Antwerpen) heeft ook vriedenlijke verkoopsters die eerlijk hun mening zeggen. Spijtig dat je er geen afspraak kan maken en dus soms lang moet wachten voor iemand je verder helpt. Je mag zelf rustig tussen de kleedjes kiezen terwijl je wacht wat wel een voordeel is.
Ook heb ik een blitsbezoekje gebracht aan La Tiara (Antwerpen) aangezien de collectie daar niet echt mijn zijn is was ik snel terug buiten maar de verkoopsters deed erg haar best toch iets te vinden naar mijn smaak (ze is zelfs nog in de net binnengekomen lading gaan kijken)
Farah Love (Zwijdrecht) is dan weer niet zo zeer een aanrader als je goed wil behandeld worden. Je mag de kleedjes niet zien en de verkoopster haalt aan wat zij vindt dat bij je past. De afwerking van de kleedjes (daar zal de lagere prijs voor iets tussen zitten) en de manier dat je behandeld werd stond mij niet aan. Uiteraard heeft iedereen zijn eigen mening.
|
|
Kirsten
|
16-11-2010 12:56:11
Ik ben naar Linx in Leuven geweest en was heel tevreden over alles. Mooie winkel ook ;-)
|
|
joyce
30-4-2011
|
16-11-2010 13:17:14
Lilian Claes in Herentals: super tevreden over de service! en heb hier ook mijn kleedje besteld. heel vriendelijke en behulpzame verkoopster. niks was te veel, ik twijfelde nog tussen 2 kleedjes en denk dat ik alles bij elkaar elk kleedje nog eens 5 keer gepast heb (na een tiental andere te hebben gepast). helemaal niet opdringerig en wilden me ook niet direct pushen om lingerie, juwelen, schoenen en accessoires bij te kopen, daar ben je echt helemaal vrij in. (gewoon zorgen dat je tegen je eerste pas schoenen en lingerie hebt)
Bruidsparadijs in Merksem: niet echt mijn ding (je moest eerst in boeken kleedjes kiezen, maar daar vond ik al niks tussen), daarna brachten ze dan een 3-tal kleedjes om te passen, waar ook niet echt mijn ding tussen zat
Bruidshuis Merksem: niet tevreden! het was precies tegen hun zin dat ze me verder hielpen, heb het na 2 kleedjes dan ook maar opgegeven :-) (terwijl ik het enige bruidje in spé was en ze dus tijd genoeg hadden om me te helpen)
|
|
Oksana
|
16-11-2010 20:51:43
|
|
Marouschka
14-8-2010
|
17-11-2010 15:04:48
Hoi, Ik heb mijn kleed gekocht in Aken (Ja Duitsland!) Daar heb je heel wat bruidswinkels waar je zo kan binnenstappen en beginnen passen. De mensen zijn er heel vriendelijk en bovendien liggen de prijzen er wat lager dan bij ons 9en ze hebben er ook alle gekende merken)... Mijn kleed kostte hier zo'n 400 euro meer! Het nadeel is wel dat het een dik uur rijden is (vanuit Antwerpen) en dat je en mondje Duits moet spreken. Voor de retouches, als je zegt dat je van zo ver moet komen, kan het in 1 dag. Ik mocht 's morgens gaan passen en tegen 's avonds kon ik terug om mijn kleed (volledig aangepast) te gaan ophalen. Je kan er dus een dagje Aken van maken. Het is echt de moeite om eens wat verder te rijden!
Veel groetjes! Veel succes nog met je zoektocht! Marouschka
|
|
Annick
1-6-2011
|
23-11-2010 20:04:19
Hallo,
JPC Collection in Antwerpen is een echte aanrader! Zij halen zowel kleedjes die je zelf opgeeft als kleedjes die zij denken dat je goed gaan staan. Er was ook absoluut geen druk. Daarvoor waren we in het bruidshuis in Merksem geweest en daar is mijn mening niet zo positief over.
Veel succes in de zoektocht en geniet er maar van want het is toch wel een speciale ervaring
|
|
Inge
17-9-2011
|
24-11-2010 10:22:46
ik heb mijn kleedkje gevonden in de prima donna,zeer vriendelijk ontvangen,kregen hapje en drankje
Je kon eerst eens zelf kijken tussen de kleedjes en dan haalde ze jurkjes aan waar je smaak naartoe gingen en hielp ze bij aan en uitkleden.
Kheb daar veel kleedjes kunnen en mogen passen maar mijn keuze was al bij het eerste kleedje gevallen,de andere waren ook mooi maar konden niet meer tippen aan het eerste en laat het dan ook meteen hetgeen zijn dat ik in het rek zien hangen had :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|