Nu Online
Momenteel zijn er 417 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijdag huwelijk?

15-11-2010 19:35:53
Hoi allemaal!

We hebben een zaal op het oog waar we een goed gevoel bij hebben en we hebben er een optie op genomen.
Het enige dat ons een beetje tegenhoudt is het feit dat die feestzaal in juli enkel nog op een vrijdag beschikbaar is. We hebben een beetje schrik dat er dan in de trouwmis weinig mensen zullen zijn, wat niet zo leuk zou zijn natuurlijk.Zijn er mensen die ervaring hebben met een huwelijk op een vrijdag? Komen mensen dan toch naar de mis?

Bedankt!
Kim

Kim
8-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1573

lindsay
13-5-2011
 Meld misbruik15-11-2010 19:49:31

wij trouwen ook op een vrijdag, en ben er zeker van dat de mensen die erbij willen zijn er zeker zullen zijn, das toch het belangrijkste.

liesje
3-6-2011
 Meld misbruik15-11-2010 20:02:58

ja, das waar. wij trouwen ook op een vrijdag, maar das de vrijdag na oh hemelvaart dus velen maken de brug..

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-11-2010 20:06:52

Wij trouwden ook op een vrijdag, de dag na mijn verjaardag. En ik kan je zeggen, onze kerk zat goed vol! De bewijzen: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1238500522892&set=a.1238471522167.37003.1240628751 Ook vooraan in de zijbeuken links en rechts zaten nog veel mensen. Wij hadden 150 boekjes en hadden er nog een dikke 20 over. Dus zeker geen zorgen maken! Wie er bij wil zijn, neemt wel een (half) dagje verlof.

Kim
8-7-2011
 Meld misbruik15-11-2010 20:16:02

Inderdaad Veronique, zo veel volk! Dat is superleuk!

Mijn twijfels verdwijnen, bedankt!
:-)

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik15-11-2010 20:50:59

Wij trouwen ook op een vrijdag. Wij gaan wel in een kapel trouwen omdat ik dit gezelliger vind dan een meer dan half-lege kerk. De mensen die echt willen komen, gaan sowieso verlof nemen hoor, heb van mijn vriendinnen al te horen gekregen van als ze kunnen nemen ze verlof of zelfs mensen die in het onderwijs zitten die ook een poging gaan doen indien mogelijk...

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik15-11-2010 21:24:15

Wij trouwen ook op een vrijdag en ik denk ook dat de mensen die er bij willen zijn dat zij er zeker zullen zijn. Voor mij is het belangrijk dat de dichtste familie en mijn beste vrienden er bij zullen zijn en daar ben ik al zeker van!

valerie
3-6-2011
 Meld misbruik15-11-2010 22:42:30

Wij trouwen ook op vrijdag en ik zit er totaal niet mee in. De mensen die er moeten zijn zullen er zijn..

joke
2-9-2011
 Meld misbruik16-11-2010 8:19:00

Wij trouwen ook op een vrijdag, een groot deel van naaste familie staat in onderwijs, maar zij zijn dit al aan het regelen en dat komt in orde. Verder ben ik er zeker van dat de mensen die er moeten zijn en wel zullen zijn. We trouwen ook in een kapelletjes, dus ook iets kleiners dan een kerk.

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik16-11-2010 12:26:53

Wij zullen ook op een vrijdag trouwen.
Wij sturen met de kerstkaartjes save the date kaarten mee.
Dit in de opzet van : ze kunnen dan optijd hun verlof aanvragen ;)

je broers zussen moeder vader en zo ... die krijgen dacht ik zo ie zo verlof omdat het in de eerste graad van de familie is.

De anderen die erbij 'willen' zijn die nemen gewoon zelf verlof. maak mij ook geen zorgen om het volk hoor. Natuurlijk zijn er anderen die bijvoorbeeld zelfstandig zijn , die vragen dan gewoon of ze vanaf een bepaald uur kunnen komen , geen probleem toch ?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info