Terug naar overzicht
wij trouwen ook op een vrijdag, en ben er zeker van dat de mensen die erbij willen zijn er zeker zullen zijn, das toch het belangrijkste.
ja, das waar. wij trouwen ook op een vrijdag, maar das de vrijdag na oh hemelvaart dus velen maken de brug..
Wij trouwden ook op een vrijdag, de dag na mijn verjaardag. En ik kan je zeggen, onze kerk zat goed vol! De bewijzen: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1238500522892&set=a.1238471522167.37003.1240628751 Ook vooraan in de zijbeuken links en rechts zaten nog veel mensen. Wij hadden 150 boekjes en hadden er nog een dikke 20 over. Dus zeker geen zorgen maken! Wie er bij wil zijn, neemt wel een (half) dagje verlof.
Inderdaad Veronique, zo veel volk! Dat is superleuk! Mijn twijfels verdwijnen, bedankt! :-)
Wij trouwen ook op een vrijdag. Wij gaan wel in een kapel trouwen omdat ik dit gezelliger vind dan een meer dan half-lege kerk. De mensen die echt willen komen, gaan sowieso verlof nemen hoor, heb van mijn vriendinnen al te horen gekregen van als ze kunnen nemen ze verlof of zelfs mensen die in het onderwijs zitten die ook een poging gaan doen indien mogelijk...
Wij trouwen ook op een vrijdag en ik denk ook dat de mensen die er bij willen zijn dat zij er zeker zullen zijn. Voor mij is het belangrijk dat de dichtste familie en mijn beste vrienden er bij zullen zijn en daar ben ik al zeker van!
Wij trouwen ook op vrijdag en ik zit er totaal niet mee in. De mensen die er moeten zijn zullen er zijn..
Wij trouwen ook op een vrijdag, een groot deel van naaste familie staat in onderwijs, maar zij zijn dit al aan het regelen en dat komt in orde. Verder ben ik er zeker van dat de mensen die er moeten zijn en wel zullen zijn. We trouwen ook in een kapelletjes, dus ook iets kleiners dan een kerk.
Wij zullen ook op een vrijdag trouwen.Wij sturen met de kerstkaartjes save the date kaarten mee. Dit in de opzet van : ze kunnen dan optijd hun verlof aanvragen ;) je broers zussen moeder vader en zo ... die krijgen dacht ik zo ie zo verlof omdat het in de eerste graad van de familie is. De anderen die erbij 'willen' zijn die nemen gewoon zelf verlof. maak mij ook geen zorgen om het volk hoor. Natuurlijk zijn er anderen die bijvoorbeeld zelfstandig zijn , die vragen dan gewoon of ze vanaf een bepaald uur kunnen komen , geen probleem toch ?