Nu Online
Momenteel zijn er 537 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Droomjurk!

15-11-2010 21:57:00
Ik heb net als zovelen op het forum mijn droomjurk gevonden! Hoewel het nog wel even zal duren voor ik ze zal kunnen aandoen op onze grote dag, ben ik wel héél tevreden dat ik mijn jurk gevonden heb.

Na twee winkels was ik eigenlijk echt aan het twijfelen! Ik heb altijd een prinsessenjurk/sissiejurk gewild, al van kleins af aan, en bij de pasbeurten waren die kleedjes heel mooi. Maar eens thuis begon ik te twijfelen of ik datwel ècht wilde, of dat wel praktisch ging zijn, of dat wel bij de rest van ons concept paste (we trouwen voor de rest nogal ''modern'')... Ik had ook niets anders gepast en begon dus echt te twijfelen of ik dat wel wilde. We zijn daarachter naar JPC Collection geweest in Antwerpen en daar vond ik mijn droomjurk! Het is totaal geen sissiejurk, maar ik vind ze echt prachtig. Ik heb gewoon mijn verhaal gedaan tegen de verkoopster, ik heb verschillende stijlen aangedaan en zo mijn jurk gevonden! In tegenstelling tot de sissiejurken die mij mooi staan, heeft mijn jurk nu een 'wow-gevoel'. Ik heb toen snel beslist. Soms denk ik eens: heb ik niet te snel ja gezegd, maar dan denk ik aan het gevoel dat ik had toen ik die jurk aanhad en dan gaan de twijfels als snel weg!

Ik kan dus alleen maar aanraden om genoeg te passen... Voor mij heeft dat geholpen want er is ZOVEEL keuze! Zoveel stijlen, merken, winkels, ... Bovendien is een trouwjurk is meestal wel mooi, maar een wow-gevoel heb je niet met alle jurken aan.

Nu maar hopen dat mijn toekomstige echtgenoot ze even mooi vindt als mijn moeder en ik :).

Sylke
24-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1722

Nathalie
24-9-2011
 Meld misbruik15-11-2010 22:47:16

super!!!
Wij trouwen op dezelfde dag!!!
ik heb ook mijn kleedje gevonden vorig weekend...
en inderdaad moeilijk om te kiezen he

groetjes

Nathalie
24-9-2011
 Meld misbruik15-11-2010 22:48:45

ohja,
van waar ben je? of waar trouw je?

groetjes

Sylke
24-9-2011
 Meld misbruik15-11-2010 23:06:31

Ik ben van West-Vlaanderen. Het kerkelijke huwelijk is in St.-Juliaan, bij Ieper, en het feest is in Marke (Kortrijk). Waar trouw jij?
Zalig he dat kleedje kiezen :) Maar moeilijke keuze...
Voor de rest alles al wat geregeld? We hebben nog wel wat tijd hé :-)

Nathalie
24-9-2011
 Meld misbruik15-11-2010 23:15:37

hey,

wij trouwen in Dendermonde, daar ook het feest....
ja we hebben wel nog veel tijd, maar ik ben er toch veel mee bezig hoor :)
kan het me niet laten...
bij ons ligt de zaal vast en ook traiteur.
dan ook de DJ en de fotograaf
aan de kerk heb ik de datum natuurlijk ook al doorgegeven :)
het gemeentehuis gaat bij ons pas 6 maanden en 2 weken op voorhand, wat ik wel heel jammer vind, maar ja...
en ja het trouwkleed is dan ook al van het lijstje he :)
nu tot eind mei wachten, dan zou het binnen zijn en mag ik al gaan passen als ik wil, mag ook later... maar ik ga in mi al terug in de winkel staan denk ik... :)
Kan niet wachten tot ik met andere dingetjes kan beginnen regelen :)
ik heb vandaag ook al een tiara gekocht, ik passeerde de veritas en kon het me niet laten om er eens binnen te springen :)

Nathalie
24-9-2011
 Meld misbruik15-11-2010 23:16:38

Wat heb jij al gedaan van voorbereidingen?
mijn schermpje springt altijd te vroeg weg blijkbaar,
waardoor ik 2 berichtjes moet posten

Sylke
24-9-2011
 Meld misbruik15-11-2010 23:28:03

Geen probleem hoor :)
Ik denk dat we even ver staan qua planning, kan het ook niet laten om al het één en ander te regelen. De zaal staat vast (is feestzaal dus met vaste keuken), de kerk en priester (eigen priester), ceremoniemeester, DJ, fotograaf, kleed, kapper en make-up ook al (ik wil echt zeker zijn dat mijn vaste kapster vrij is :) ). En dat is het zowat denk ik ... We zijn nu volop bezig met de muziek voor de kerk, dan vervoer en dan volgen de uitnodigingen, ... Er komt veel bij kijken hé maar die voorbereidingen zijn ZO leuk :) Onze trouw voor de wet is niet dezelfde dag, dus het maakt niet echt uit wanneer het is. Maar dat staat dus ook nog niet vast.

Een tiara overweeg ik ook, maar ga ik pas kopen als ik in mei nog eens mijn kleedje ga passen, want ik heb ook een sluier besteld, dat het niet te veel wordt... Ik mag dus ook pas in mei gaan passen, duurt zo lang eer het klaar is. Waar heb jij je kleedje gehaald?

Nathalie
24-9-2011
 Meld misbruik15-11-2010 23:36:48

hey,
heb mijn kleedje gehaald bij couture ann in aalst.
Het is van miss kelly, echt superromantisch :)
ik overweeg ook om in mei een sluier te bestellen hoor,
maar dan zo een korteke :)
heb al aantal foto's gezien van tiara en sluier en dit gaat wel vind ik :)
ja mei is zooooooo lang!
ik sta daar dezelfde week nog als het binnen is denk ik :)
ohja ik ben nog iets vergeten,
ik heb onze balonnen voor in de kerk en voor zaal ook al vastgelegd :)
nu ga ik de priester eens contacteren voor toch een afspraak te maken,
voor de algemene informatie zoals wat mag er allemaal wel en niet,
elke parochie heeft blijkbaar zo zijn regels :)
en dan denk ik ook wel dat ik aan de muziek van de misviering en dergelijke ga beginnen.
Uitnodigingen zijn voor ons pas in maart aangezien dan onze datum pas vastligt voor het gemeentehuis....
ik begin te popelen voor trouwringen, ik denk dat we in januari eens gaan kijken bij
fede di oro.

Waar heb jij je kleed gehaald en welke stijl is het?

Sylke
24-9-2011
 Meld misbruik16-11-2010 14:50:58

Mijn kleedje komt van Antwerpen van JPC Collection. Het is van Ian Stuart, maar is geen brede rok (waarvoor hij vooral bekend staat) maar een eerder aansluitend kleedje. Hoewel ik nooit gedacht had die stijl te kiezen, vond ik het het mooist bij mij eens ik het aanhad.

Leuk he die voorbereidingen. Ik geniet er echt van om telkens met wat anders bezig te zijn om de dag zo perfect mogelijk te laten verlopen! Wij mogen binnen twee weken naar de priester, er zo een een algemeen infomoment voor alle koppeltjes die in die gemeente trouwen in 2011. Versiering voor de kerk hebben we nog niet, eerst even luisteren wat kan en wat mag. Maar balonnen zijn natuurlijk heel leuk :).

Nog héél veel succes met je voorbereidingen en ik kom je hier op het forum nog wel eens tegen waarschijnlijk :p

Annick
1-6-2011
 Meld misbruik23-11-2010 19:52:21

Hey Silke,

mijn kleed komt ook van JPC Collection in Antwerpen. Wij waren eerst naar ergens anders geweest en als tweede winkel kwamen we bij JPC! Wat een verschil met die eerste zeg. Ik heb ook ineens beslist daar. Ongelooflijk vriendelijke en hulpvaardige mensen. Geen stijf gedoe, heel toffe winkel!!

groetjes

Elsie
28-10-2011
 Meld misbruik10-3-2011 19:58:01

Hey Sylke
Beetje laat om te reageren, maar ik zag dat je van mijn streek bent, ik ben van zonnebeke!
Welke zaal hebben jullie in Marke?
Nog veel plezier met de voorbereidingen!!
Groetjes,
Elsie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info