TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
heidi
|
16-11-2010 10:13:36
wij zijn er in de zomer naar een huwelijk geweest, de ceremonie was buiten en dit was suppermooi... de receptie bevond zich ook buiten maar we hebben maar weinig hapjes gezien, je moest op de garcons roepen als je zin had in een hapje of er achteraan rennen, ze gingen steeds dezelfde kant op met alles... het feest was ook wat minder, wij zagen bv het koppel niet zitten vanop onze plaats, wij en nog een paar tafels moesten dus recht staan om de speetch te aanhoren, en om de openingsdans te zien. Dit vond ik toch een negatief puntje, ook de bediening was niet alles, men bediende iedereen aan onze tafel en mijn man zijn bord kwam wel zo'n 15min later aan... het ging er wat chaotisch aan toe
|
|
deborah
28-5-2011
|
17-11-2010 14:08:58
hoi
ik heb er ook een slechte ervaring mee! Het was ons eerste keuze als feestzaal maar wat zijn we slecht behandeld geweest als we gingen informeren voor onze datum!
ontvangst liet al te wensen over ( duidelijk geen zin om ons te ontvangen)
toen we onse datum zeiden was hij zo grof om te zeggen dat we een andere datum moesten zoeken omdat anderen ( die vb een familielid hadden die in gravenhof getrouwd waren,...) Mijn schoonouders waren daar getrouwd en toen we da zeiden kwamen ze met een ander excuus dat de datum vrijgehouden moest worden voor communiefeesten en dat we onze datum toch moesten veranderen ( pas in juli/augustus was er volgens hem iets vrij qua datum)
Ik vond dit ook zeer jammer allemaal want ik wou daar ook trouwen , het is idd een zeer mooie locatie, maar hoe ik behandeld geweest ben, nee bedankt! voor mij hoeft t daar niet meer!
jammer maar helaas, hopelijk loopt t toch goed bij jullie....
succes
Debo
wat ik ook van anderen gehoord heb is het feit dat de bediening ook te wensen overlaat
en dat we er goed gaan gedaan hebben om iets anders te kiezen.....
ik vind dat dit ook meer als genoeg zegt!
|
|
Tinnie
15-4-2011
|
24-2-2011 10:32:32
Hey, Ik lees hier echt reacties die ik absoluut niet kan plaatsen bij het Kasteel Gravenhof. Mijn papa heeft daar zijn pensioneringsfeest gegeven en ook wij zijn daar naar verschillende feesten gegaan...en steeds zijn we er goed ontvangen. Wij hebben er onze trouw gepland op 15 april en wij zijn steeds correct ontvangen geweest.
|
|
YeJo
20-8-2011
|
24-2-2011 10:50:39
Hey Tinnie, Inderdaad! Ik heb een mail gestuurd naar enkele mensen die er hun trouwfeest hebben gegeven en ik hoor niks dan goede dingen. Dus ik heb er volle vertrouwen in! Jij hopelijk ook nog ;-) Geniet ervan trouwens, niet lang meer!!! x
|
|
Tinnie
15-4-2011
|
24-2-2011 11:28:42
Oef ;-) Een pak van mijn hart! Ik kon de reacties hier echt niet geloven!!!! Door jou ben ik weer iets minder aan het stressen ;-)
|
|
niki
25-5-2013
|
7-5-2012 16:37:16
Heeft er iemand recente ervaringen met Gravenhof? Alvast bedankt voor jullie reacties!!
|
|
YeJo
20-8-2011
|
15-5-2012 15:17:38
Wij zijn daar in augustus getrouwd. En het was gewoonweg geweldig! Iedereen spreekt er nog over, over de locatie, de bediening, het eten. Het was top! Dus je moet zeker niet sommige reacties hier geloven. Ze zijn echt goed.
|
|
niki
25-5-2013
|
15-5-2012 16:46:44
Bedankt YeJo voor je reactie! Met hoeveel waren jullie op het feest? Maakten jullie gebruik van de verschillende zalen? Ik kan zo niet goed inschatten of iedereen van overal even goed het feest kan volgen.. Maar we gaan binnenkort nog eens zien als er trouwfeest opgesteld staat, hopelijk dan meer duidelijkheid :)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|