Terug naar overzicht
Hoi Stijn, Wij hebben het vijverhof vastgelegd voor onze trouw (maart 2011). Als je op de website klikt op fotoboek of op 360° beelden, dan heb je al een beetje een idee van de zalen. Je hebt een kleinere zaal (waterkant) en een grote zaal (elzenbrouck). Gewoon eens gaan kijken zou ik zeggen, want je moet meestal wel vroeg zijn. Wij hebben onze zaal vastgelegd in oktober 2009 voor maart 2011! Je kan gewoon via mail een afspraak maken en dan mag je naar de zalen gaan kijken. Ze zijn ook erg vriendelijk daar ! Groetjes Jolien
Hey Jolien, Dankuwel voor de tip om op de website nog eens te kijken. Ik had al rondgekeken maar merkwaardig genoeg het fotoboek en de 360° beelden niet gevonden. Nu wel dus :).Alvast bedankt en het allerbeste gewenst op jullie huwelijk! Groeten Stijn
Hallo, wij hebben daar ons trouwfeest gegeven en het was prachtig. Het is een echte aanrader. Hun service is perfect. Je mag alles vragen, niets is hen teveel. Het eten was heel erg lekker. Alles is er tot in de puntjes uitgewerkt. Ze zijn zeer vriendelijk en beantwoorden al je vragen. Je moet er inderdaad vroeg bij zijn. Toen wij gingen, waren er ook niet heel erg veel datums meer vrij. Alvast veel succes !! Groetjes Marieke
Hey bedankt voor jullie reacties. Wij hebben besloten ons huwelijksfeest te geven in het Vijverhof op 01/10/11 De dame die u ontvangt en uitleg geeft is inderdaad enorm vriendelijk en behulpzaam. GroetenStijn
Wij geven ons feest ook in het Vijverhof! :) Ik moest zeggen dat we meteen verliefd werden op de zaal en idd, de ontvangst was super! :) Groeten,