Terug naar overzicht
Hallo, Bij koonings in Nederland zijn ze al van augustus bezig met de verkoop van 2010, daar er steeds een nieuwe collectie start na de zomer zo loopt 2011 van oktober 2010 tot zomer 2011, aangezien de collectie voor het nieuwe jaar steeds bedoeld is van zomer tot zomer.Bij Koonings heb je deze modellen aan halve prijs voor de rest blijft de service en aanpassingen hetzelfde als bij de andere modellen,de modellen kunnen wel niet meer bijbesteld worden aangezien het seizoen voorbij is. Grts Chrisje
Hoi Marta, mij werd in de winkel verteld dat wie nu of in 2011 een trouwjurk kiest keuze heeft uit collectie 2010 of 2011. Wie in 2012 trouwt kan kiezen uit 2011 of 2012. Elke collectie hangt dus 2 jaar in de winkel. Normaal krijg je dus geen korting op een jurk van 2010. Ik heb dat verhaal gecheckt bij een outlet-store en zij bevestigen dat. Bij hen komt nu de collectie van 2009 binnen, dus het zal nog tot eind 2011 duren voor collectie 2010 in outlet is. Ik ben gewoon gegaan voor mijn droomjurk en heb gekozen zonder rekening te houden met collectie of prijs. En wat bleek toen ik gekozen had: het was bijlange het duurste niet :)Groetjes en nog veel succes!Greet
Die kleedjes in uitverkoop zijn zeker niet die van 2010, hoor! Zelfs op de website van bv. Linea staan steeds de kleedjes uit 2 collecties: zowel die van het lopende jaar als het jaar ervoor. Mijn kleed (dus collectie 2009) is onlangs maar van de website verwijderd, toen de collectie 2011 er was.
ok bedankt! dan weet ik dat ik dus niet moet wachten als er iets is van de collectie 2010 dat me helemaal zou passen