Terug naar overzicht
hi Kelly, ik hoop dat jullie er samen doorkomen! wij hebben in 2009 ook een heel slecht jaar gehad met heel wat tegenslagen, maar zijn blij dat we nu samen naar ons huwelijk kunnen uitkijken... sterkte! groetjes Joyce
Ik leef heel hard mee met uw verloofde, zo vroeg uw papa verliezen is heel hard. Jullie dag zal dan ook heel emotioneel voor haar zijn....Zeker op het moment dat ze de kerk zal binnenkomen, ik zou vb samen binnenkomen om dit moment te "verzachten" Toch zou ik niets veranderen aan jullie dag, jullie zullen deze vakantie goed kunnen gebruiken om even tot rust te komen, en alles te verwerken. Als je trouwens aan de genodigden een centje vraagt als kado, dan kunnen jullie dit gebruiken om de reis te bekostigen dacht ik zo... Veel sterkte nog!
Laat die huurprijs en die reis niet aan jullie hart komen op die dag: die reis zal er later wel komen, en dan kunnen jullie er des te langer naar uitkijken. Een groot deel van iets leuks, is het verlangen dat eraan vooraf gaat. Zijn vader is er niet meer, maar zijn gedachte wél, en op jullie trouwdag zal hij in ieders hart aanwezig zijn. Een reis weegt niet op tegen het gevoel om deel te zijn van een familie. Zijn moeder zal een ferme en welgemeende knuffel zeker waarderen.Desnoods genieten jullie dit jaar van iets kleiner en intiemer, om het jaar erop dé grote reis te maken. Mijn vader is ook veel te vroeg overleden, en dit laat een leegte achter alsof je plots een deel van de wereld op je schouders krijgt. Veel sterkte.Thierry
Dank u voor de reacties! Het kan soms echt goed doen om op deze manier andere mensen hun mening te horen. @ M.: We krijgen de reis van mijn ouders maar ze geven een bepaald bedrag en daar doen we mee wat we willen... Alleen vind ik het in onze situatie mss niet verstandig om het allemaal aan een reis te geven maar zoals je zegt... Het zou ons echt wel goe doen pfff Groetjes Kelly