Nu Online
Momenteel zijn er 301 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

We dachten dat we alles hadden gehad tot...

16-11-2010 15:21:59
Na alle tegenslagen dit jaar dachten we echt wel dat we het gehad hadden maar niks is minder waar :-( Onze huisbaas is enkele weken geleden komen zeggen dat hij onze opzeg gaat geven want zijn zoon wilt hier komen wonen. Aan deze huurprijs konden we nog veel sparen maar als je de prijzen ziet van andere appartementen, is het vele sparen wel gedaan en ik zie het helemaal niet zitten om te verhuizen in de voorhuwelijkse stress :-( Maar het ergste is 2 november gebeurd... Ik kreeg rond 14u telefoon van mijn toekomstige schoonmoeder dat mijn verloofde haar papa plotseling was overleden. Hij was nog maar 54 jaar. We zijn er echt het hart van in en mijn verloofde komt dit echt wel nooit te boven... Ik zit zo met haar in! Op je trouwdag je papa niet aan je zijde hebben staan, moet echt hard zijn :-(

Door de financiële tegenslagen vrezen we ook dat we onze droomhuwelijksreis niet kunnen waarmaken en we zagen er zo naar uit... Zeker na zo'n jaar! Wij zijn volgend jaar 4 jaar samen en het zou onze eerste reis zijn. Maar het grootste probleem is dat het thema van heel onze trouwdag met onze reis te maken heeft en we hebben al verschillende dingen gekocht.

Wat moeten we toch doen!!!

Grtz Kelly

Kelly
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1128

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik16-11-2010 15:37:32

hi Kelly,

ik hoop dat jullie er samen doorkomen! wij hebben in 2009 ook een heel slecht jaar gehad met heel wat tegenslagen, maar zijn blij dat we nu samen naar ons huwelijk kunnen uitkijken...
sterkte!

groetjes
Joyce

M.
18-6-2011
 Meld misbruik16-11-2010 16:07:27

Ik leef heel hard mee met uw verloofde, zo vroeg uw papa verliezen is heel hard. Jullie dag zal dan ook heel emotioneel voor haar zijn....
Zeker op het moment dat ze de kerk zal binnenkomen, ik zou vb samen binnenkomen om dit moment te "verzachten"

Toch zou ik niets veranderen aan jullie dag, jullie zullen deze vakantie goed kunnen gebruiken om even tot rust te komen, en alles te verwerken.

Als je trouwens aan de genodigden een centje vraagt als kado, dan kunnen jullie dit gebruiken om de reis te bekostigen dacht ik zo...

Veel sterkte nog!

Thierry

Meld misbruik16-11-2010 18:32:17

Laat die huurprijs en die reis niet aan jullie hart komen op die dag: die reis zal er later wel komen, en dan kunnen jullie er des te langer naar uitkijken. Een groot deel van iets leuks, is het verlangen dat eraan vooraf gaat.

Zijn vader is er niet meer, maar zijn gedachte wél, en op jullie trouwdag zal hij in ieders hart aanwezig zijn. Een reis weegt niet op tegen het gevoel om deel te zijn van een familie. Zijn moeder zal een ferme en welgemeende knuffel zeker waarderen.

Desnoods genieten jullie dit jaar van iets kleiner en intiemer, om het jaar erop dé grote reis te maken.

Mijn vader is ook veel te vroeg overleden, en dit laat een leegte achter alsof je plots een deel van de wereld op je schouders krijgt.

Veel sterkte.
Thierry

Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik17-11-2010 17:29:11

Dank u voor de reacties! Het kan soms echt goed doen om op deze manier andere mensen hun mening te horen.

@ M.: We krijgen de reis van mijn ouders maar ze geven een bepaald bedrag en daar doen we mee wat we willen... Alleen vind ik het in onze situatie mss niet verstandig om het allemaal aan een reis te geven maar zoals je zegt... Het zou ons echt wel goe doen pfff

Groetjes Kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...