Terug naar overzicht
Mij mag je dit zeker opsturen..... Heb zelf niet zoveel ervaring, maar wil wel eens kijken sharon_cobert@yahoo.com
Ik wil het wel nakijken, dan doe ik misschien zelf ook nog leuke inspiratie op :-) elke_riemis@hotmail.com
ik wil het ook wel eens zien , evy_de_backer@hotmail.com
Ik wil het ook wel gerust een bekijken als het jou kan helpen... belineesje@hotmail.com
Stuur maar door... sara.benjamin@skynet.be
Ik wil ook wel eens nakijken. Ik ben getraind op het zoeken van spellings/typfouten ;) Niet dat ik er ga vinden hoor :p stridje45@hotmail.com
Naar mij mag je het ook doorsturen. Tomensarah
woops te rap :) tomensarah@hotmail.com Groetjes
Naar mij mag ook: mini_maes@hotmail.com
Naar mij mag je het ook doorsturen: focquaert.tom@skynet.be Dank u!!!!
Claudia,je hebt succes... Ik wil het ook wel eens lezen, dat zet me misschien aan om er zelf ook aan te beginnen. Alvast bedankt; katrien.de.belder@pandora.be
@Claudia, Naar mij mag je het ook eens doorzenden,zo zie ik al eens hoe ik moet beginnen want zou er mee willen starten maar weet nog niet goed hoe. En zo heb jij al eens controlen,nouja nie dat dit nog nodig zal zijn aan de reacties te zien stuur maar door naar roosje104@hotmail.com
me too ;-) steph_ie_@hotmail.com
ik wil het ook wel eens lezen hoor.. rafa.put@mail.be mijn kladversie is ook op moment af.. wil je het ook eens lezen? dan zet je het maar bij in de mail.. groetjes
Ik wil het gerust ook eens nalezen. misschien dat ik qua liedjes nog ideeën kan opdoen, want ons misboekje is af maar twijfel nog over de liedjes. Ik stuur een bericht met mijn mailadres.
stuur maar eens door kirstenenwillemtrouwen@gmail.comdank je wel!
stuur maar door, misschien doe ik nog wat ideetjes op ;-) sofiehufkens@hotmail.com
ik ben altijd heel benieuwd naar zo'n dingen :) blauwlieke@hotmail.com
stuur maar :) deboderijbel@hotmail.com
sofie.termote@hotmail.comAls je nog iemand nodig hebt om je boekje na te lezen...
Doe gerust, ik lees het zeker na want ben net met de mijne bezig ook! isabelle.francois@gmail.com