Terug naar overzicht
Tja, voor huren weet ik het niet, maar voor kopen maakt dat maatje meer zeker niet uit, want dan kan alles op maat worden besteld/gemaakt. Misschien kan je best eerst even bellen voor je een eind gaat rijden om te zien of ze überhaubt veel keuze in jouw maat hebben (en eventueel plaatjes doorsturen per mail). Maak je in elk geval maar geen zorgen, want ergens hangt jouw jurk op je te wachten.
Hoi, bij La Tiara in Antwerpen kan je ook jurken huren dacht ik en ze hebben daar jurken tot maat 62! Misschien kan je daar ook eens informeren? Groetjes en succes!
Hoihoi, Jij gaat zeker naar Silvie's trouwjurken? Ik ga hier in januari ook naar toe. Ze maken de jurk die je gaat huren gewoon op maat, je hebt dan zelfs nog een pasafspraak. Ik vind het gewoon ideaal voor een jurk die je maar 1 dag draagt en ze hebben keuze uit meer dan 600 jurken + de nieuwe collectie van 2011. Laat je mij a.u.b. even weten hoe het was? Ik ben erg nieuwsgierig!!! Ik heb namelijk ook een maatje meer en over de website en hyves van Silvie's trouwjurken ben ik heel erg enthousiast!! Groetjes Lizzy
ik heb inderdaad bij Silvie's trouwjurken geweest en heb na 2 pasbeurten de jurk al gevonden. Voor 605 euro huur heb ik m'n jurk+corset+hoepelrok incl. op maat zetten en kuis. Mocht ik dit alles kopen zou ik 2000 euro kwijt zijn, dus echt wel een voordeel. in de volgende link kan je heb bekijken, alleen is de mijne ivoor van kleur want ik ben nogal bleek van vel en wit-wit zou niet mooi zijn. Ook is het zwart bij mij bordeaux om het iets warmer te maken. http://www.trouwwinkel.com/phil_collins/PC9304_normal.jpg