TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Leontine
3-6-2011
|
17-11-2010 10:30:59
Doorgaans hebben ze enkel pasmodellen in de winkel en zal jou kleed toch speciaal voor jou besteld moeten worden. Mocht je een tot een keuze komen, kan je best vragen hoe lang op voorhand deze besteld moet worden, want dat je eerst wilt dat je mama hem kan zien en dat zij wegens privé omstandigheden (mag gerust vaag blijven als je niet in details wilt treden) pas over een maand kan meekomen. Veel plezier in elk geval zaterdag en geniet er maar lekker van. Ik heb afgelopen zaterdag mijn jurk gevonden en besteld en zal nu pas 19 mei weer een jurk mogen passen. Maar dan zal het wel mijn eigen jurk zijn!!
|
|
Claudia
12-8-2011
|
17-11-2010 10:34:24
Ik ben eerst gaan passen, toen twijfelde ik over 2 kleedjes. Dan heb ik een afspraak gemaakt voor over twee weken van de eerste pasbeurt. Ik heb ze toen allebei nog eens gepast en dan gekozen. Ik zou ook zeker vragen hoe lang het duurt eer je kleedje hier is. Mijn kleedje is een Pronovias en zou pas binnen zes maanden er zijn.
|
|
Nele
6-5-2011
|
17-11-2010 10:58:15
Oke bedankt allemaal! Ik kijk er al naar uit. Nog 1 vraagje, kan je je gewoon zonder afspraak in de winkels binnen stappen om te passen? En als ik nu zaterdag al een idee krijg en dan mss binnen een maand bestel, dan is het normaal in orde voor 06 mei2010 é? :-)
Alvast iedereen bedankt voor de goede adviezen.
Grtz
Nele
|
|
joke
2-9-2011
|
17-11-2010 11:17:16
Als je op zaterdag wil passen kan je best een afspraak maken. Hier en daar zijn het opendeurdagen en dan moet je meestal geen afspraak maken maar dan kan het zijn dat je wat langer moet wachten alvorens het jou beurt is.
Als je binnen een maand besteld, dan zijn we half december. Jou trouw is begin mei dus je moet best begin april je jurk binnen hebben (ifv retouches en zo). Dat wil dus zeggen dat er maar 3.5 maand is om te leveren, dit is vrij weinig hoor. Alles hangt natuurlijk af van het merk dat je kiest.... Pronovias bv is zeker 5 mnd, mss zijn er ook wel merken dewelke kortere levertermijnen hebben, maar je kan dit best zaterdag vragen!
|
|
Evelien
4-6-2011
|
17-11-2010 11:52:54
Bij de meeste winkels moet je een afspraak maken. Aangezien de collectie 2011 net binnne is zijn veel bruidjes op zoek en is het erg druk. Als je bij een aantal winkels geen afspraak hebt is er dus ook geen verkoopster meer vrij om jou verder te helpen(vele winkels zijn volgeboekt met afspraken zeker in het weekend).
Ik zou aanraden om een afspraak te versieren in de winkels waar je langs wil gaan en dan reken je best anderhalf uur (soms 2 uur) per winkel.
Bij Jagré in Antwerpen kan je bijvoorbeeld geen afspraak maken dus daar kan je zo binnen. Bij Cermo in Turnhout en Lillianeclaes in Herentals is een afspraak "verplicht". Als ik me niet vergis kan je bij hen enkel vrij terecht tijdens opendeurdagen.
|
|
Evelien
4-6-2011
|
17-11-2010 11:55:15
Als je een maand voor je huwelijk je eerste pas voorziet en pas binnen een maand zou bestellen denk ik dat het voor enkele merken toch wel krap gaat worden.
Zoals Joke zegt is 3,5 maanden levertijd eerder weinig voor sommige kleedjes
|
|
vicky
18-6-2011
|
17-11-2010 12:08:23
heyla, ik ben de zaterdag ook mijn kleedje gaan kiezen, maar omdat ik niet helemaal zeker was, had ik gevraagd of ik nog mocht wachten. Die vrouw wat mij geholpen had zei dat dit natuurlijk mocht, maar dat ze dan niet kon verzekeren dat mijn kleed er dan nog was. Bij hun in de winkel is het nl. zo dat als zij van een bepaald kleedje al heel wat exemplaren verkocht hebben, ze deze uit de winkel halen. Zodat niet iedereen met dat kleedje gaat lopen. Ook hield ze dan rekening met datum en afstand van de verschillende bruidjes. Dus niet dat je buurvrouw bv. hetzelfde kleedje een week later zou dragen. Het is maar een tip, maar ik zou toch zeker direct beslissen als je je kleedje gevonden hebt, anders ga je er misschien spijt van hebben. Je mama kan achteraf nog meegaan voor je kapsel, of make-up, of assecoires. Veel succes ermee in ieder geval!
|
|
Nele
6-5-2011
|
17-11-2010 12:53:29
Hallo! Ik heb zonet 2 afspraken voor zaterdag. Eentje bij Cermo en eentje bij Youniek Bruidsmode.
Bij Cermo zeiden ze me , moest ik toch het kleedje gevonden hebben, dat ik al een aankoopoptie kan nemen zodat ze de stof op voorraad houden. Dan kan ik later met ons mama nog eens terugkomen en dan definitief bestellen. Dus alles komt goed é :-)
Alvast bedankt iedereen!
Groetjes
Nele
|
|
Claudia
12-8-2011
|
17-11-2010 13:06:34
Hey,
Vorige zaterdag ben ik naar Lilian Claes gegaan en ik had geen afspraak nodig. Mijn kleedje had 5 maanden levertijd en dan nog retouches enzo, dus ik zou echt niet te lang wachten! Of gewoon vragen aan de winkelbediende.
Niet teveel zorgen maken en alles komt altijd goed! :)
Groetjes, Claudia
|
|
Nele
6-5-2011
|
17-11-2010 13:19:54
Ja dat probeer ikl althans toch :-)
Maar omdat ze mij bij Cermo wel al het gevoel gaven dat ik op een jurk een aankoopoptie kan doen en dan binnen paar weken definitief nog bestel voor hetzelfde kleedje, geeft me toch meer en geruststellend gevoel :-) Hoe dan ook ik moet en zal tegen 6 mei zowizo mijn jurk hebben , desnoods mits bijbetaling :-)
grtz
Nele
|
|
Nele
6-5-2011
|
17-11-2010 13:32:23
Nog 1 vraagje again :-)
Ik ga eerst naar cermo en dan naar youniekbruidsmode. Stel dat ik in cermo op een kleedje een aankoopoptie neem en bij youniek toch iets mooier vind. Normaal zal ik dat kleedje bij cermo wel kunnen cancellen dan? Of wat is jullie ervaring ermee?
Grtz
Nele
|
|
Evelien
4-6-2011
|
17-11-2010 13:53:54
Claudia => bij Lilian Claes was het tot en met zaterdag opendeurdag dus had je geen afspraak nodig.
Je kan uiteraard zonder afspraak langs gaan maar als de agenda van de winkel "vol" staat kan het zijn dat je niet geholpen kan worden omdat er geen verkoopster meer vrij is en de afstand tot aan de winkel voor niets hebt afgelegd.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
17-11-2010 15:20:57
Je kan uiteraard je kleed cancellen, maar de kans bestaat dat je dan je geld van die 'aankoopoptie' kwijt bent...
|
|
joke
2-9-2011
|
17-11-2010 16:09:26
Ik weet niet hoe het bij Cermo zit, maar meestal als je een 'aankoopoptie' neemt betaal je inderdaad al een bepaald bedrag. Als jij deze daarna cancelled dan ben je dat bedrag idd kwijt.
Maar als je naar 2 winkels na elkaar gaat kan je even goed gewoon afwachten met die optie. Als je bij de 2e winkel dan geen beter kleedje ziet, dan bel je gewoon even terug naar Cermo en ga je er de dag erna of zo terug naartoe om alles in orde te brengen. Op een paar dagen komt het niet aan hé, wel als we spreken over weken.
|
|
evy
27-8-2011
|
17-11-2010 20:13:16
ik ben vorige zaterdag gaan passen bij youniek bruidsmode
ik heb mijn droomjurk gevonden ik moest er nog niet direct over beslissen
nu nog eens terug gaan en bestellen
xxx
|
|
Stephanie
10-6-2011
|
17-11-2010 22:13:27
Ik ga zaterdag ook naar de cermo :o) Ik hoop eigenlijk mijn zin daar te vinden aangezien de meesten daar hun zin gevonden hebben. HEb enkel positieve commentaar gehoord dus ik hoop dit zaterdag te kunnen beamen! Wie weet zie ik je daar!
Succes met kiezen!
|
|
Dorine
|
18-11-2010 10:36:59
Nele, probeer je mama toch te overtuigen, waarschijnlijk zal het haar goed doen, om zaterdag toch mee te gaan. Zelfs als mama is dit toch een zeer leuke ervaring, want als je ergens zonder afspraak mag passen, zou ze later dan geen spijt krijgen dat ze er niet bij was?? Het doet toch iets hoor je dochter zien in een bruidskleedje.(ook al beslis je niet direct)
En wie weet hebben jullie nog een leuke ontspannende dag.
alvast succes en geniet er van
mama van een bruidje en een bruidegom :))
|
|
Nele
6-5-2011
|
18-11-2010 12:49:24
mjah ik krijg ons mamaniet overtuigd. Dus ga ik maar met mijn beste vriendin. Maar ons mama wil wel binnenkort mee. Maar ja als ik nu mijn droomjurk vind, en ons mama wil betalen kan ik nog altijd geen aankoopoptie doen é. Hoop echt dat ik het nu vind het binnen paar weken er nog is. Bij cermo zeide ze dat ze de stof opzij ging houden . Dus ik zal zaterdag eens vragen wat daarmee word bedoeld. Hoop echt dat het kleedje binnen paar weken als ik met ons mama kom nog niet weg is dan.
Grtz
Nele
|
|
Nele
6-5-2011
|
18-11-2010 12:57:07
@ evy heb je dan eest op je jurk geen optie genomen, en weet je dan zeker dat ze er binnen kort nog is als je ze gaat bestellen?
Grtz
Nele
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|