Terug naar overzicht
Bij Cermo heb ik ook een Ian Stuart jurk aangehad. Weet wel niet welk model. anders moet je hen eens bellen? Ze zitten in Turnhout
Ik heb een Ian Stuart gepast bij Mederna in Schepdaal, maar ik weet niet of de jouwe erbij was? Groetjes, Tinneke
Pardon, Moderna ;-)
Ik zou ook eens bij Cermo informeren, ze hadden daar nogal wat van Ian Stuart dacht ik... En ze zijn daar supervriendelijk! Mooie jurk trouwens! Succes nog =)
Hallo, ik heb mijn trouwkleed van bij Koonings in Deurne. Dat is de grootste bruidswinkel van Europa. Daar hebben ze ook het merk Ian Stuart, misschien kun je daar eens naartoe gaan. Ze zijn daar supervriendelijk!! Ofwel moet je eens op de site kijken of ze het daar hebben. Hopelijk vindt je het snel! Groetjes
Ik heb bij Lilian Claes in Herentals een jurk van Ian Stuart gepast, maar wel een ander model, anders eens bellen om te vragen of ze jouw modelletje hebben? groetjes en succes met de zoektocht! Joyce
Ik heb bij la sposa outlet ook kleedjes van ian stuart aangehad. Wel niet deze. Maar misschien hebben ze die wel in la sposa in roeselare! Succes
Bedankt voor de reacties allemaal! Ik heb al onderhoord bij Koonings en de jurk komt in januari binnen, maar ook niet in de juiste kleur. Bij de andere winkels die jullie aangeven kan ik inderdaad eens horen. Groetjes!