Terug naar overzicht
dag Lien,something new, heb je al, je kleed.something old, bv als je je haar opsteekt schuivertje dat je al had gebruiken, of een 'oud' juweeltje aandoen dat je daarvoor al had.something borrowed, iets dat je van je mama of zussen kan lenen, ik mag de oorbellen van m'n mama indoen die zij voor haar huwelijk inhad.something blue, waarschijnlijk, meestal, is dit verwerkt in de kousenband.hopelijk helpt je dit iets verder.groetjes veerle23/09/06
Ik ben er nog niet uit of ik het ga doen of niet.Maar ik denk eerder van niet.Vind het nog al dom om speciaal voor zo'n gezegde op bepaalde zaken te letten.
Ik moet zeggen dat ik er zeker niet speciaal had opgelet, maar toch had ik ze alle vier.new: kleed, schoenen, ondergoed, ...old: had ik al gebruikte schuivertjes, mijn eigen oorringen die ik al enkele jaren heb, ...borrowed: heb ik een een armband van mijn moeder geleendblue: zoals de meeste had ik een kousenband met een blauw strikje.Is dus echt niet moeilijk om de vier te hebben, zonder er speciaal op te letten of het ervoor te doen.Succes bij jullie voorbereidingen30.09.05
hey ik denk niet dat ik daar aan mee doe heb wel een nieuw kleed en een kousenband maar voor de rest kijk ik daar niet achter groetjes
Hey Lien,Leuk voor de mensen die hieraan meedoen, hoor, maar persoonlijk vind ik het nogal Amerikaans. We zien het altijd in de films en in soaps, maar ik denk echt niet dat dit een traditie van bij ons is. Natuurlijk moet je vooral doen wat je zelf leuk vind!Liselot