Nu Online
Momenteel zijn er 463 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele manier om getuige te vragen

17-11-2010 18:54:21
hoi,

ik weet eindelijk wie mijn getuige gaat worden,
was bij mij een moeilijk beslissing aangezien ik nie echt veel vriendinnen heb ofzo.
nu zoek een originele manier om de persoon te laten weten dat zij getuige mag zijn.
iemand een idee???
alvast bedankt

lindsay
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1958

Greet
15-7-2011
 Meld misbruik17-11-2010 19:11:19

Hoi

Ik heb mijn getuige gevraagd wanneer ze es een zaterdag vrij was om te gaan shoppen. En terwijl ze in haar agenda aan het kijken was heb ik eraan toegevoegd dat mijn mama elke zaterdag vrij is. Ze keek zo van: huh, waarom je mama? En dan zei ze: oh nee voor je trouwkleed mag ik mee??? En ik: ja mijn getuige moet mee hé! Ze was superblij!! :)

Groetjes

lindsay
13-5-2011
 Meld misbruik17-11-2010 19:13:34

das wel leuk je.
maar de persoon die ik als getuige neem is ook al gaan meekijken naar mijn trouwjurk.
maar zoek nog een leuke manier om het te vragen.

alvast bedankt

M.
18-6-2011
 Meld misbruik17-11-2010 19:51:36

Ik heb een (kleine) puzzel gemaakt via de website van Hema.
Als de puzzel gemaakt is staat er de vraag " wil je mijn getuige zijn?"

Ik had hier op de site ook al eens de vraag gesteld, en er kwamen nog leuke ideetjes naar boven.

* een leuke pen geven en zeggen : die zal je binnenkort nodig hebben om te tekenen ( je kan evt op de pen iets laten drukken vb getuige

* een vacature opstellen : vereisten: mooi handschrift , beschikbaar op...(trouwdatum) en dan zeggen dat je een vacature hebt gezien die hem/haar op het lijf geschreven is

Groetjes!

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik17-11-2010 22:20:46

Ik heb mijn getuige een maand geleden gevraagd. Dit door middel van het volgende gedichtje:

Voordat wij kunnen trouwen, moet er veel geregeld zijn
Niet alleen een trouwjurk en locatie,
ook een hapje eten is wel fijn.

Maar dat is eigenlijk bijzaak, want de ceremonie is waar het om gaat.
En de reden waarom je voor die ambtenaar staat.

Natuurlijk heeft het bruidspaar met hun Ja-woord de belangrijkste taak,
Maar zonder getuigen is het een verloren zaak.

Een getuige gelooft in het huwelijk, en zal er stiekem over waken,
Het zetten van zijn handtekening onder de trouwakte is dan ook een van zijn belangrijkste taken!

Voor zo`n functie vraag je niet zomaar iemand,
Met je getuige heb je een speciale band.

Vandaar dat we je willen verzoeken,
Deze dag niet als onze gast,
Maar als mijn getuige te bezoeken!!!!

Dit had ik dus op een gepast kaartje bedrukt en de envelop van dit kaartje door onze bloemist laten versieren. En zo had ik iets mooi om af te geven...

Succes ermee!

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik18-11-2010 10:26:00

Wij zijn ook gegaan voor een puzzeltje. Wij hadden met letterkoekjes en snoepjes een tekst/collage gemaakt, daarvan een foto getrokken en een puzzel laten maken bij Colruyt. Redelijk moeilijk trouwens om een puzzel te maken zonder idee waar je echt naar op zoekt bent heb ik gehoord.

De reactie was onvergetelijk

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik18-11-2010 12:19:13

Wij hadden een fotokadertje gekocht met een foto van ons met daarboven: `Wil je mijn getuige zijn?`

Bij een etentje bij ons thuis hebben we dit dan gegeven.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...