Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagboek?

17-11-2010 21:00:25
Dit berichtje kan overkomen als een 'liefste dagboek moment'.
Gek want als kind en jeugdige meid heb ik nooit 'n dagboek gehad.
Wel herinner ik me nog dat ik als 7 - jarige gek was op van die roze boekjes met 'n slotje aan. (Het liefst met 'n foto van 'n paardje of 'n poesje of 'n hondje.) Trouwens, nu ben ik nog steeds gek op boekjes: Atoma schriftjes meerbepaald. Het zal jullie dan ook niet verbazen dat ik een mooi roos exemplaar heb aangekocht. Zo eentje met plastic hoesjes achteraan. Op die manier kan ik mijn stappenplan netjes bijhouden. Een roos huwelijksschriftje dus!

Maar bon, liefst dagboek dus!
Onlangs waren we uitgenodigd op een pink party.
Goed gemutst (gepruikt) en in stijlvol roze kwamen we aan.
En daar zaten ze al... mijn nonkels!
Ik stond op het punt om naar the fashion police te bellen:
lange roze pruiken, mega roze zonnebrillen en 'n t-shirt met het opschrift I'm cute!
Kom, ze waren aanwezig, ze waren in thema, ze waren goedge...euhm...mutst.
Plots werd ik door één van hen vriendelijk verzocht om met één van hen 'n dansje te placeren.
Hele draai links - trek - halve draai rechts - duw - shake - halve draai links - ...
Stiekem hoopte ik dat de mega roze bril de aandacht trok en niet zozeer onze danskunsten.
Helaas, via een andere roze nonkel heb ik gisteren bezwarende foto's in m'n mailbox ontvangen!

Tussen het verkleden, het aanschouwen van de roze nonkels, het dansen en het bekijken van de foto's moest ik plots even aan mijn stappenplan denken.
Zo moet ik dringend eens in m'n agenda kijken wanneer ik (met mijn achterban) naar mijn ideale jurk kan gaan kijken.
Zo moet ik ook eens verderwerken aan de gastenlijst. De roze nonkels zijn alvast uitgenodigd!
En zo moeten we ook nog eens rondkijken voor een fotograaf.
(Maar in paniek slaan, doen we niet!)

Groetjes,
An (die, zonder roze bril, het leven door een roze bril ziet!)

An
9-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 821

Astrid
9-7-2011
 Meld misbruik17-11-2010 21:08:02

Ik ben fan van je dagboek :)
Hier staat dé zoektocht naar de ideale jurk ook nog op het programma. De gastenlijst wordt doelbewust steeds even achteruit geschoven, het minst fijne klusje vind ik zelf :)

Nog veel succes en plezier!!

Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik17-11-2010 21:24:42

An, jij moet een blog starten!

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik17-11-2010 22:25:18

Ik ben ook een fan van al jouw berichten, zo leuk dat je het allemaal kunt formuleren!
Ik ga zaterdag op zoek naar hét kleedje van dromen (dat héél vaag in gedachten zit), hopend op een goed einde uiteraard!

Veel succes met de verder voorbereidingen en ik wacht op het volgend berichtje van je ;o)

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik18-11-2010 9:28:22

Weer, zoals altijd, een superpost van An!

Geniet alvast naar de zoektocht voor het perfecte trouwkleed!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...