Terug naar overzicht
Wij trouwen ook in mei. Wsl gaat mijn toekomstige man in januari voor zijn kostuum.
Ik ga ook pas rond januari zoeken voor mijn kostuum. Nog tijd genoeg ;)
wij trouwen ook in mei mijn vriend gaat in februari mevrouw van de winkel zei dat dan pas alle kostuums binnen zijn in haar winkel
Wij trouwen in juli. Mijn vriend gaat eens een kijkje nemen tijdens de solden in januari. Hij gaat waarschijnlijk voor een eenvoudig zwart kostuum en dat vind je wel in elk seizoen. Misschien vindt hij wel iets tegen een goeie prijs aangezien hij voor de rest nooit een kostuum draag zou het jammer zijn om daar super veel geld aan te geven!
mijn toekomstige gaat ook pas in Januari voor zijn kostuum kijken. Het is niet dat hij een heel chique pak wil kopen, dus zal hij het ook gewoon in de winkel kunnen meenemen op het moment dat hij het gaat kopen...
Mijn man heeft zijn kostuum ook gewoon gekocht als de nieuwe zomercollectie binnen was, dus ook januari.
Het hier gezegd zijnde, is het effectief zo dat de meesten hun kostuum aankopen in Januari. Zeker en vast geen slechte keuze daar de meeste collecties dan ook aankomen. Alhoewel dat het misschien wel best afwachten is naar eind februari daar in Januari nog steeds winterkostuums verkocht worden. Als je dus trouwt in april of later, dan is het toch aangewezen dat je geen winterkostuum draagt van 150's. Een lichtere stof voor deze periode zoals een 110's of 120's zal dan ook de beste keuze zijn. Mochten jullie nog vragen hebben omtrent kleuren, stoffen, prijzen of tips in het algemeen dat mogen jullie deze steeds aan ons stellen. Wij beantwoorden graag al jullie vragen! Met stijlvolle groeten, Giovanni www.carbonella.be