Terug naar overzicht
Hoi Joke, Wij hebben ook een bus gehuurd bij Retro. Ik vond die meneer heel vriendelijk. Mochten in verschillende bussen een kijkje gaan nemen. Wij hebben gekozen voor de bedford, die blauwe. Er moet nogal wat volk mee dus die kleinere gingen voor ons niet. Hij zei ons dat hij een week voor de trouw nog eens contact opneemt voor de juiste uren, waar de bus mensen moet ophalen enz.... Wanneer je een ceremoniemeester erbij wilt moet je blijkbaar snel beslissen want hij heeft er maar een paar (alle dat zei hij tegen ons!) Heb nog naar andere gezocht maar deze was de goedkoopste!
Die meneer was inderdaad super vriendelijk, dat is al super. Voor mij is dat héél belangrijk. Wij zijn met 17 personen dus zitten zo een beetje tussen de kleine en grote bussen in. We gaan opteren voor de grote bus en dan zullen we nog wel wat volk voorzien. Beter te veel ruimte dan te weinig!
Hallo Joke, Wij zijn 28 augustus getrouwd en hadden bruidswagen en suitebus van Retro. De bruidswagen was de Buick en onze bus was de Citroën van 1948. Wij waren heel tevreden over hun service! Alles is perfect verlopen met onze trouw. Toen we bij mijn ouders thuis vertrokken was het wel even spannend omdat de motor stil viel en het een heel vreemd systeem is om deze te starten ( hendel uit koffer en deze plaatsen onder bestuurderszetel of zoiets). Maar ze hebben dit heel snel en probleemloos opgelost. Moet zeggen dat echt veel mensen op de straat wel naar ons keken toen we voorbij kwamen. Het is echt een wagen die opvalt, maar dat wilden we echt wel! Qua prijzen vond ik hen ook zeker niet de duurste. Ceremoniemeester hebben wij apart genomen. Deze was Eddy Wouters, maar hij is zeer druk bezet, dus indien je hem wil zal je snel moeten zijn. Hij werkt wel met iemand samen die hem soms kan bijstaan, maar voor haar is dat een "bij-job" dus hij zal moeten checken of zij kan op jullie datum. Nog veel succes met de voorbereidingen! Sarah