Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hof ter mude

8-3-2006 13:42:55
Hallo allemaal,

Wij zijn volop bezig met het zoeken naar een feestzaal.
We hadden gedacht aan hof ter Mude. Kent er iemand onder jullie die feestzaal en wat vind je er van? Reacties welkom.

Gerlinde
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 571

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik8-3-2006 13:44:53

Dag Gerlinde

Een heel goeie vriendin van mij is daar in september 2005 getrouwd. heel positief: heel lekker eten! goede service! mooie tuin of binnenplaats voor de receptie!

Groetjes

vanessa
09/09/05

Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik8-3-2006 16:38:12

hallo Gerlinde
Van hof ter mude zal je zeker niet klagen. De tuin is prachtig, de service is goed en het eten is zeer lekker en verzorgd.
Groetjes Ellen

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik8-3-2006 19:14:28

Hoi,

Zoals mijn voorgangers al zeiden: Hof ter mude is er niet over te klagen. Zeer mooie tuin, lekker eten en heel goed service.

Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl

Sophie

Meld misbruik9-3-2006 13:35:26

Hoi Gerlinde,

Ik ben de goeie vriendin van Vanessa. Ik trouwde er op 24/09/2005.
Ik heb enkel maar lof over Hof Ter Mude en de manier waarop we met hen hebben samen gewerkt.
We zijn echt in de watten gelegd. In het jaar voor ons huwelijk kon ik constant bij Francis terecht. Geen vraag was teveel.

Ons huwelijksfeest zelf was fantastisch. Het eten was overheerlijk en de hapjes op de receptie waren njammie. Ik heb van niemand negatieve kritiek gekregen.

Enne: het dessertbuffet was super! Zeker een aanrader.

Maw: als ik opnieuw zou moeten kiezen zou ik geen seconde twijfelen.

Wij hadden geluk met het weer: onze eerste receptie hebben we buiten kunnen doen: er was een prachtige zon op het terras en ook al bijna eind september zalig om buiten te zijn.

De wintertuin is fantastisch om je receptie binnen te doen + ook een mooie plaats voor je dessertbuffet te doen.

Veel succes in je keuze!

Groetjes,
Sophie

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik10-3-2006 10:52:37

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties.
We zijn bijna zeker dat we hof ter Mude zullen kiezen.
Ik laat wel iets weten als we gereserveerd hebben.

Groetjes

soetje
16-9-2006
 Meld misbruik10-3-2006 23:09:09

Hoi Gerlinde

Wij twijfelden ook heel erg of we hof ter Mude zouden nemen of niet. Uiteindelijk is het niet geworden omdat we het een beetje een gevaarlijke baan vinden terug naar Brugge (vermits niet enkel wij maar ook veel vrienden en familie hier wonen). Er is slechts 1 minpuntje dat ik kan opnoemen. Bij de trouw van onze beste vrienden hebben ze hun openingsdans 3 maal moeten herbeginnen omdat de stroom uitviel. Dit kwam blijkbaar omdat in het zaaltje ernaast ook nog een feest(je) was. Moest dit bij ons gebeuren zou ik dit héél spijtig vinden. Maar voor de rest inderdaad : hele mooie zaal en tuin en lekker eten! xx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...