TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
marijke
22-4-2011
|
18-11-2010 21:47:18
hallo,alvast proficiat!!
wy hebben ze vorige week besteld,by fede di oro,in izegem!!
moet zeggen daar vind je ze zeker,wy hebben enkele winkels gedaan en moet zeggen daar steekt het met kop en schouders uit qua keuze,service(zelfs oud goud kopen ze op,voor een hoge prys),vriendelykheid!!en gratis thuisgeleverd!!
wy hebben er ook meer dan één uur moeten voor ryden,maar zou het direct terug doen!!
we hebben er een fyne dag aan gekoppeld!!
zy zeggen daar ook wel hoe de namen gegraveerd moeten worden!!
grtjs marijke en marc,
trouwens wy trouwen met één week verschil,spannend hé!!!
|
|
stephanie
29-4-2011
|
18-11-2010 22:24:02
Dank u voor het snelle antwoord.
hihi! ja spannend hé!
Sta je al ver met de voorbereidingen?
We zijn nu nog bezig met ringen, uitnodigingen zijn ook bijna rond.
nog veel succes en geniet ervan!
Groetjes,
Stephanie
|
|
marijke
22-4-2011
|
18-11-2010 22:50:29
hey,
we zitten toch al redelyk ver!!kleed van over twee weken besteld,ringen vorige week,dj hebben we al,auto's,zaal,catering...
buiten de uitnodigingen nog,pffffffffff,dat is toch ook wel moeilyk ze!!
wil iets speciaals!!dit weekend gaan we toch wel een beslissing proberen te nemen!!
fotograaf zoek ik ook nog,maar eentje die het voor zyn hobby doet!!
voor ons is het ook de tweede keer,dachten het simpel te houden,maar uiteindelyk loopt het toch wat uit!!wordt het toch een echt huwelyk!!
trouwens wordt ik die dag ook 40jaar,dus twee maal feest,lol!!
en jullie??al veel gedaan?
|
|
joke
2-9-2011
|
19-11-2010 8:18:16
Wij hebben in december een afspraak bij Ines B. Ben benieuwd, zéér knappe ontwerpen.
|
|
Tamara
24-6-2011
|
19-11-2010 8:29:14
wij hebben onze ringen besteld bij diane pacholski in hasselt.
je kan zelf kiezen hoe je ring er uit ziet. superlieve vrouw trouwens!
|
|
lies
16-4-2011
|
19-11-2010 8:32:17
Hoi Joke,
Wij hebben er in december ook een afspraak ;-)
Ik kijk er al naar uit. We hebben haar gezien op de trouwbeurs in Antwerpen, zag er allemaal goed uit.
Marijke en Stephanie,
wij trouwen kort na elkaar. Fijn ;-)
groetjes.
|
|
joke
2-9-2011
|
19-11-2010 9:31:42
@Lies: Ik kijk er ook echt naar uit. Haar ontwerpen zijn echt knap, en ook divers, dus je kan zowat alle stijlen uit.
|
|
Inge
23-5-2009
|
19-11-2010 10:28:03
Onze ringen zijn ook ontworpen door Diane Pacholski. We zijn er heel blij mee, zij kijkt ook naar de vorm van je hand, en zegt dan wat daar het best voor gaat. Zo komt het nu dat mijn man en ik niet dezelfde ring hebben, maar je ziet wel dat ze bij elkaar horen.
Zij verwerkt trouwens ook oud goud.
Veel succes met het kiezen en geniet van jullie trouwdag!
|
|
Anika
9-4-2011
|
19-11-2010 10:43:40
Onze ringen worden ontworpen door Sofie de Nys. Ik heb hier een tijdje geleden ook een link over haar gepost. http://www.sofiedenys.be/ Wij hebben niets dan lof momenteel. Het leuke is ook, dat ze niet met een voorschot werkt, omdat je ring echt uit het niets gemaakt wordt. Als het dan achteraf niet je ding blijkt te zijn, kan je nog zeggen dat je ze niet wil en heb je er geen geld aan verloren. Ze heeft dit gelukkig nog niet meegemaakt zegt ze :)
|
|
joyce
30-4-2011
|
19-11-2010 12:58:34
wij hebben de onze ook bij Fede di Oro besteld, je kan het model volledig naar je zin laten aanpassen, en ze kopen inderdaad ook oud goud op (ik had 2 ringen van mijn grootmoeder die in mijn trouwring verwerkt zullen worden, plus 10 briljanten van mijn moeder --> zo hebben we ook wel wat geld uigespaard!)
ze hebben veel keuze en ook de service was super!
succes nog met jullie zoektocht!
|
|
joyce
30-4-2011
|
19-11-2010 14:50:20
ah ja, over het graveren: in jouw ring staat eerst de naam van je man en dan de jouwe, in zijn ring staat eerst jouw naam, dan de zijne (hebben ze ons toch verteld)
|
|
Véronique
31-7-2009
|
19-11-2010 19:18:38
I.v.m. de volgorde van de namen op de uitnodiging: eerst de vrouw, dan de man.
In de ringen: in jouw ring: naam man - jouw naam, bij de man omgekeerd! (het is onbeleefd eerst je eigen naam te vermelden, ook in een trouwring ;-) )
|
|
marijke
22-4-2011
|
19-11-2010 20:59:40
ja lies,leuk hé!!
had nooit gedacht dat er zoveel getrouwd ging geweest zyn in april!!
leuk leuk!!
by my vooral nog specialer,wordt die dag nog is jarig ook,40,brrrrrrrrrrrrrrrrr!!
grtjs
|
|
Ingrid
7-5-2011
|
20-11-2010 3:39:40
@Marijke,
Begrijp er alles van.Je trouwt en wil het allemaal beperken, maar het loopt inderdaad snel uit de hand. Wij trouwen op 7 mei (ook 2de huwelijk). Mag ik vragen waar jij bent gaan kijken voor een kleed (zoek wel niks traditioneel en geen wit), zelf dacht ik aan Le Chapeau of Chine.
Ook onze uitnodigingen en fotograaf liggen niet vast. Fotograaf (zoeken ook nog iemand zoals jullie voor een korte reportage) en uitnodigingen liggen ook nog niet vast.
Alle tips zij welkom.
Grtjes
|
|
Ellen
30-7-2011
|
20-11-2010 16:23:08
Wij hebben onze ringen ook besteld bij fede di oro.
Vriendelijke mensen, goed service,... Je mag zelf kiezen hoe je je ringen wilt, wij hebben ook verschillende dingen bij elkaar gevoegd en dat was absoluut geen probleem.
Ze nemen inderdaad oud goud aan waardoor de prijs van de ringen ook weer zakt.
Zijn ook een aantal andere gaan bezoeken en deze steek er inderdaad bovenuit!
|
|
Annelies
7-8-2010
|
20-11-2010 21:23:55
Hallo,
Onze ringen komen van Diane Pacholski in Wimmertingen (Hasselt). Ze zijn echt super! Wij zijn heel tevreden, ook qua prijs zit ze goed in vergelijking met anderen.
Qua volgorde: in de ring van de vrouw staat eerst de naam van de man en in de ring van de man staat eerst de naam van de vrouw.
Heel veel succes!
Groetjes
Annelies
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|