Nu Online
Momenteel zijn er 337 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tips vragen getuigen

19-11-2010 8:58:50
hallo,

We zouden graag ons getuigen vragen rond de kerstperiode, is altijd leuker om dan een pakje te geven! :-)
Heeft iemand leuke tips om de getuigen op een originele en toffe manier te vragen?

Groetjes

wendy
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 698

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik19-11-2010 10:39:57

Je kan misschien proberen om een briefje met de vraag in een kerstbal te moffelen. Vaak is er daar waar je aan de kerstbal een speldje hangt een gaatje als je de hechting even wegneemt. Je kan dan de kerstbal geven als geschenk.. Die kerstbal zullen ze dan wel moeten stuk'slaan' om tot het briefje te komen.. Maar scherven brengen geluk e :)

M.
18-6-2011
 Meld misbruik19-11-2010 15:03:24

Ik heb via de site van Hema een puzzel gemaakt. Als de puzzel gemaakt is, dan staat er de vraag: " Wil je mijn getuige zijn?'

Je kan dit vb als pakje geven....

Windy
19-9-2009
 Meld misbruik19-11-2010 18:38:10

Hey Wendy :)

Ik heb ook 2 puzzels gemaakt. Bij de Ava kun je blanco puzzels krijgen, ik heb zelf een rebus opgesteld en die dan op de puzzel getekend, als ze de puzzel in elkaar hadden gekregen en de rebus opgelost hadden kregen ze de vraag 'wil je mijn getuige zijn?'. De puzzelstukjes kun je in een leuk cadeautje verpakken.

groetjes,
Windy

marijke
22-4-2011
 Meld misbruik19-11-2010 20:54:26

hallo,

ik heb myn zus onlangs gevraagd via een dvd!!
ik heb via de webcam een filmpje gemaakt,heb eerst de kids iets laten zeggen,dat hun mama en papa volgend jaar trouwen en dan kom ik met de geweldige vraag,of ze myn getuige wil zyn!!
had die op een cd-tje laten branden met daar een foto op van ons al koppel!!
heb dat dan met de post opgestuurd,ze schrok enorm,want ze dacht dat het onze uitnodigingen waren!!

ps,heb ook enkele bloopers opgezet en die vond ze ook super

alé succes met uw zoektocht,grtjs

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik24-11-2010 14:51:40

ja een puzzel of een cdtje lijken nog leuke ideetjes
nog iemand die trouwd op 28/5 :D

wendy
28-5-2011
 Meld misbruik28-11-2010 9:08:06

hihi tof om te weten dat je dan ook trouwt!! :-)
Hoe stel jij het met je voorbereidingen?
Ook zo aan het aftellen tot de grote dag? :-)

liesje
3-6-2011
 Meld misbruik5-12-2010 16:34:45

wij hebben een kadertje gegeven met een foto van ons met een tekstballon waarin stond of ze onze getuige wou zijn.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...