Terug naar overzicht
Je kan misschien proberen om een briefje met de vraag in een kerstbal te moffelen. Vaak is er daar waar je aan de kerstbal een speldje hangt een gaatje als je de hechting even wegneemt. Je kan dan de kerstbal geven als geschenk.. Die kerstbal zullen ze dan wel moeten stuk'slaan' om tot het briefje te komen.. Maar scherven brengen geluk e :)
Ik heb via de site van Hema een puzzel gemaakt. Als de puzzel gemaakt is, dan staat er de vraag: " Wil je mijn getuige zijn?' Je kan dit vb als pakje geven....
Hey Wendy :) Ik heb ook 2 puzzels gemaakt. Bij de Ava kun je blanco puzzels krijgen, ik heb zelf een rebus opgesteld en die dan op de puzzel getekend, als ze de puzzel in elkaar hadden gekregen en de rebus opgelost hadden kregen ze de vraag 'wil je mijn getuige zijn?'. De puzzelstukjes kun je in een leuk cadeautje verpakken. groetjes, Windy
hallo, ik heb myn zus onlangs gevraagd via een dvd!! ik heb via de webcam een filmpje gemaakt,heb eerst de kids iets laten zeggen,dat hun mama en papa volgend jaar trouwen en dan kom ik met de geweldige vraag,of ze myn getuige wil zyn!! had die op een cd-tje laten branden met daar een foto op van ons al koppel!! heb dat dan met de post opgestuurd,ze schrok enorm,want ze dacht dat het onze uitnodigingen waren!! ps,heb ook enkele bloopers opgezet en die vond ze ook super alé succes met uw zoektocht,grtjs
ja een puzzel of een cdtje lijken nog leuke ideetjes nog iemand die trouwd op 28/5 :D
hihi tof om te weten dat je dan ook trouwt!! :-) Hoe stel jij het met je voorbereidingen? Ook zo aan het aftellen tot de grote dag? :-)
wij hebben een kadertje gegeven met een foto van ons met een tekstballon waarin stond of ze onze getuige wou zijn.