Terug naar overzicht
De bruid die je gezien hebt heeft haar trouwjurk gekocht in Le Chapeau in Antwerpen, ik denk dus dat ze haar sluier daar ook gekocht heeft. Sowieso verkopen ze in Le Chapeau ook van die lange sluiers hoor :) Groetjes
Ik heb mijn sluier en tiara gekocht bij Moderna in Schepdaal, ze hebben daar vanalle soorten...
Ik heb ook al zo'n aflevering gezien! Dat was toen iemand uit 'Zo zijn wij getrouwd', nl. dat meisje dat in Frankrijk trouwde... Ik weet niet of dat altijd zo is??
Ik heb mij sluier in le Chapeau gekocht.... mijn sluier was wel rond de 300 euro....
Mijn zus en ik hebben beiden onze sluier gekocht bij Le Chapeau. Daar kan je nog verschillenden kiezen, met of zonder steentjes, met of zonder een speciale rand,... Is idd wel vrij prijzig. De mijne was standaard zonder meer en die kostte al 150 euro. Groetjes,Laura
hallo ik ben ondertussen al getrouwd en heb een sluier liggen met steentjes en afgewerkt deze zit op een kam om makkelijk in het kapsel te steken ik heb hem zelf 250 euro betaald en doe deze weg voor 100 euro mocht je intresse hebben stuur me even een berichtje hij is naar achter toe 2 m 10 en vooraan om voor het gezicht te dragen 80 cm alvast succes en groetjes
Hoi Indra, klinkt heel aanlokkelijk en lijkt me precies een sluier die ik prachtig zou vinden, helaas is er beslist dat ik die dag geen sluier zal aandoen :( Toch heel erg bedankt! Groetjes