Terug naar overzicht
hoi, als je je email adres doorgeeft, stuur ik je in een mail de verkoopunten in belgie door. van elsa coloured shoes, en de prijs valt ook mee groetjes.
Hey Kelly, Heb er zelf ook van dit merk genomen, heb ze al in verschillende bruidswinkels zien staan deze merken, oa op de opendeurdag van bruidsparadijs Merksem en bij Anuna in Hasselt, ze hebben ze ook in Zandhoven bij Van Loock... Grtjs Chrisje
@ Chrisje: mag ik vragen in welke prijsklasse deze schoenen zitten?
Hallo, Waar ik men trouwkleed bestelde zei die vrouw dat ik eens moest gaan kijken in Roeselare Gabrielli schoenen zijn enkel trouwschoenen vraag me dan ook af hoeveel het kost want het is toch maar voor 1 dag he!
Hey ik heb er zonet gepast in mijn bruidswinkel en die kwamen op 135€, het waren zijden schoenen. konden eventueel geverfd wordenin de kleur van het kleed, kostte 35 euro extra . Heb ze er niet gekocht, was niet overtuigd van de maat, maar ga wel eens bij van loock kijken als ze deze er ook hebben. SAb
Ok, super. Mijn budget was eigenlijk 150 euro, maar we laten ons niet ontmoedigen, ik ga zeker eens piepen bij Van Loock!