Terug naar overzicht
ik denk dat je daar al wel iets voor hebt. of anders eens gaan kijken bij winkels die uitverkoop doen. bij anuna in hasselt is alles min 50 procent, ben er vandaag nog geweest en hingen nog kei mooie jurken en mooie prijzen. denk wel eens de moeite om tot daar te gaan.
Hoi! Mijn schoonzus heeft haar kleed bij bruidshuis Ellen gehaald en was daar supertevreden over: heel vriendelijk, massa's keuze en haalbare prijzen. Zelf had ik ook de site van Nagimai gevonden en was heel enthousiast: had heel mooie jurken gezien aan mooie prijzen, maar de winkel was echt een teleurstelling (Roeselare): je zag dat het geen kwaliteit was en zo onprofessioneel. Mijn mama en vriendin vonden het maar "louche".Zelf heb ik in Linea Raffaelli Brugge mijn kleed gevonden en ook mijn juwelen, en dit alles voor € 1180. Dus ja het kan hoor!! Je zal moeten afwachten of je een dure smaak hebt é :)Succes!!GroetjesGreet
hey,alvast bedankt voor jullie reacties! ik mag vanmorgen kijken bij nagimai.als ik het zo hoor kijk ik al meer uit naar vanmiddag,dan mag ik naar bruidshuis ellen :-) ik hou jullie op de hoogte
hey,bruidhuis ellen is echt aan te raden. Budget is geen probleem ze vragen in welke prijsklasse het mag liggen en houden er rekening mee met de kleedjes die ze tonen.
ik heb jammer genoeg een nare ervaring met bruidshuis ellen trouwjurk gevonden gepast en laten aanpassen en 3 DAGEN voor ik trouw bellen ze mij dat er een fout is gebeurt en dat het aanpassen was mislukt!!!!! Ik kan u zweren met al de stress die je al hebt kan je dit missen de dag voor mijn trouw moest ik nog alles opnieuw laten doen 5 uren passen naaien passen. Dan vroegen we voor een korting voor alle overlast en dit was ook teveel