Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GEZOCHT: misboekje voor DUMMIES

20-11-2010 9:22:04
Hallo,

Hoe begin je in godsnaam (om in de sfeer te blijven) aan een misboekje?
Of gebruikt iedereen de voorbeelden van iemand anders om zelf zijn boekje te maken?
Spijtig bestaat daar geen handleiding voor dummies voor...

Thx voor jullie hulp.

gr,

Karine

Karine
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1213

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik20-11-2010 9:37:33

Ik heb me vooral gebaseerd op andere misboekjes (van vrienden, familie,...) en dan mijn eigen misboekje samengesteld. Wel moet je er voor opletten dat je niet zomaar wat mooie teksten bijeen zet. Zorg toch wel een beetje voor een samenhang tussen de teksten.
Ook de pastoor heeft een hele map vol teksten en misboekjes. Daar kan je zeker meer inspiratie opdoen (en vind je soms teksten die je zelf nog niet eerder hoorde).

Tine
28-8-2010
 Meld misbruik21-11-2010 16:57:09

hey karine,

als je je emailadres even geeft, stuur ik het onze met plezier door!

groetjes,
Tine

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik21-11-2010 22:09:31

@Tine zou het jouwe ook eens willen doorsturen aub
roosje104@hotmail.com

Sofie
24-9-2011
 Meld misbruik23-11-2010 10:58:18

Tine,
zou je jullie boekje ook naar mij willen mailen?

sofiehufkens@hotmail.com

Alvast bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...