Terug naar overzicht
Als je echt wil dat je mouwtje een beetje opvalt, zou ik voor opgestoken kiezen... Anders denk ik dat het losse haar je mouwtje gaat verbergen... Groetjes Jessy
Ik ben het eens met Jessy, ik zou je haar opsteken zodat je mouwtje zichtbaar blijft.Je kan hierin nog zoveel dingen doen vb achteraan opsteken en vooraan een paar lokken loslaten,... Groetjes,Mieke
Hey Claudia... Waarom neem je je kapster niet eens mee naar de bruidszaak? De mijne vindt dat absoluut geen probleem. Wat je ook kan doen is een foto nemen van je 'bovenstuk' en dat meenemen voor je proefkapsel... Groetjes, Annelore
Hey Annelore, Ik heb een foto genomen van mij in een bruidsjurk, zowel voor- en achterkant. Ze ging me deze week nog wat tips doorsturen en de proef is waarschijnlijk in juni. Nog lang wachten maar dat zal wel goed komen!
Hoi hoi, Wat het belangrijkste is, wat staat jou het mooist?! Je kunt wel opgestoken doen omdat anders de bovenkant van de jurk wat minders zichtbaar is en qua onderhoud is opgestoken over de hele dag gezien makkelijker. Maar als los haar jou het mooiste staat zou ik zeker te weten hier voor gaan want je wilt er toch op je allermooist uitzien die dag? Ik ga in iedergeval voor los krullen met tiara en sluier dit omdat dit mij het allermooiste staat ;)! Groetjes Lizzy