Terug naar overzicht
Hoi, Ik ben ook nog op zoek naar een leuke manier! Wij hebben 5 bruidskindjes en we willen dat onze petekindjes de ringen dragen. Probleem is dat het 3 kindjes zijn en maar 2 ringen. Had al gedacht om de meisjes een mini bruidsboeketje te geven en dan de jongen de ringen. Hangt er ook wat vanaf hoe oud de kindjes zijn. Een knuffel is altijd wel leuk als ze wat kleiner zijn. Of een ballon die je daarna samen moet doorprikken?
wij zijn getrouwd in augustus en hebben de ringen op een houten eendje bevestigt die het kindje met een touwtje verder trekken
Wij zijn van plan de trouw een beetje rond een thema te doen : Londen: omdat wij daar allebei zo zot van zijn (jammer dat we er niet naar op reis zullen kunnen na de trouw, de olympische spelen zijn dan bezig. We zijn vroeg met organiseren). Ik borduur zelf heel graag dus ik was van plan een kussentje te maken met een routemaster op of zo :-) iets goed opvallend Londen. Iets zelf maken lijkt me altijd een erg leuk idee. Bruidskindjes zullen wij waarschijnlijk niet hebben, maar mijn zusje zal getuige zijn dus ik dacht om het haar aan te smeren :-)
wij hebben ons dochtertje en mijn petekindje, een jongen. Zij is dan bijna 3 en hij bijna 3,5... Ik heb de bruid en bruidegom van Me to You. Ze krijgen elk een beertje met daar een ring aan genaaid (ofzoiets), dan kunnen ze elk iets afgeven, en de beertjes zijn dan achteraf van hun, als herinnering...
Hey Sanne, je kan ook de metrokaart borduren. Lijkt me ook leuk :)