Terug naar overzicht
hey marta Ik trouw ook met de goede herder Kan je me het boekje doorsturen sarahtielemans@hotmail.com ? Ik ben nog niet aan het boekje begonnen
ik ook nog niet voorlopig :) vandaar dat ik inspiratie zoek hehe
Daar moeten die van de goede herder u toch mee helpen? Wat wil je in je 'boekje' trouwens? Het moet waarschijnlijk een soort draaiboek van jullie viering worden? Waarom wil je dat op voorhand aan iedereen tonen? Denk er aan dat als je mensen een boekje geeft voor de viering, ze dikwijls al zitten lezen ipv te letten op wat er op het moment gaande is... Wij hadden een alternatieve viering met het UVV en de moreel consulente heeft onze viering al pratend met ons volledig in elkaar gestoken... Geen gedoe met boekjes, gewoon 'doen'. Wij wisten ook niet op voorhand wat mensen precies gingen vertellen, wat de viering nog intenser maakt! Achteraf heeft ze ons een mooi afgedrukt boekje gegeven met alles wat er gezegd en gebeurd is, een mooie herinnering. Veel plezier!
Het moet vooral over jullie gaan. Kijk welke teksten je mooi vindt. Zoek online wat vbn. Zorg dat het niet te saai wordt door er vb.voldoende muziek of een doe-ding in te steken.
bedankt voor de tips! ik heb al aan wat vrienden die een muziekinstrument bespelen gevraagd voor een muzikaal intermezzo ertussen. veronique: het is inderdaad een goed idee! ik had er nog niet eens aan gedacht. het enige wat me hiervoor zou tegenhouden is dat mijn deel van de familie geen Nederlands spreekt dus ik wou ze een vertaling geven van de teksten zodat ze kunnen volgen wat er gezegd wordt. zou dat storend overkomen als ik hen wel een boekje op voorhand bezorg en de rest erna?