Nu Online
Momenteel zijn er 393 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

boekjes vrijzinnige viering

20-11-2010 17:02:36
een vraagje voor de toekomstige bruidjes hier: ik ben een beetje inspiratieloos voor een boekje voor een vrijzinnige viering met de goede herder. nuja het zal ergens tussen een katholiek en een vrijzinnige viering zijn heb ik zo begrepen. als er iemand zo behulpzaam wilt zijn en haar voorbeeld doorsturen, het zou me al een heel stuk vooruit helpen!
en alvast een dikke merci voor de hulp!!

borowiczfamily@hotmail.com

marta
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 719

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik20-11-2010 21:23:23

hey marta

Ik trouw ook met de goede herder

Kan je me het boekje doorsturen sarahtielemans@hotmail.com ?

Ik ben nog niet aan het boekje begonnen

marta
23-7-2011
 Meld misbruik21-11-2010 13:20:27

ik ook nog niet voorlopig :)

vandaar dat ik inspiratie zoek hehe

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik22-11-2010 10:17:08

Daar moeten die van de goede herder u toch mee helpen? Wat wil je in je 'boekje' trouwens? Het moet waarschijnlijk een soort draaiboek van jullie viering worden? Waarom wil je dat op voorhand aan iedereen tonen? Denk er aan dat als je mensen een boekje geeft voor de viering, ze dikwijls al zitten lezen ipv te letten op wat er op het moment gaande is...
Wij hadden een alternatieve viering met het UVV en de moreel consulente heeft onze viering al pratend met ons volledig in elkaar gestoken... Geen gedoe met boekjes, gewoon 'doen'. Wij wisten ook niet op voorhand wat mensen precies gingen vertellen, wat de viering nog intenser maakt! Achteraf heeft ze ons een mooi afgedrukt boekje gegeven met alles wat er gezegd en gebeurd is, een mooie herinnering.
Veel plezier!

inge
30-10-2010
 Meld misbruik22-11-2010 18:21:15

Het moet vooral over jullie gaan. Kijk welke teksten je mooi vindt. Zoek online wat vbn. Zorg dat het niet te saai wordt door er vb.voldoende muziek of een doe-ding in te steken.

marta
23-7-2011
 Meld misbruik22-11-2010 21:06:20

bedankt voor de tips! ik heb al aan wat vrienden die een muziekinstrument bespelen gevraagd voor een muzikaal intermezzo ertussen.
veronique: het is inderdaad een goed idee! ik had er nog niet eens aan gedacht. het enige wat me hiervoor zou tegenhouden is dat mijn deel van de familie geen Nederlands spreekt dus ik wou ze een vertaling geven van de teksten zodat ze kunnen volgen wat er gezegd wordt. zou dat storend overkomen als ik hen wel een boekje op voorhand bezorg en de rest erna?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...