Terug naar overzicht
hey marta bedankt voor de tip, daar ga ik zeker is binnenspringen. is het daar op afspraak? veel succes nog met de voorbereidingen groetjes nathalie
Ik ben daar eens geweest met een vriendin voor een suitekleed voor haar, en ze hadden het niet echt gedaan volgens haar wensen. Nu de service op zich is idd heel goed want wij waren echt lang bezig en naast ons zat er een bruidje jurk te passen en ik heb ze ook een paar keer heen en weer zien lopen de verkoopsters. Dus daar zeker geen negatief woord over! Maar het kleed van mijn vriendin, ja in de uitwerking zat er een klein foutje in. Uiteindelijk kon je het niet goed zien, maar het was eigenlijk niet volgens haar wensen. Nu dit kan wel zijn, dat dit eenmalig was, maar goed opletten. Grjts, Nathalie
Ik ken de winkel al van vroeger, en nu ook een vriendin er is langsgeweest, kan ik alleen maar beamen dat het een zeer professionele zaak is! Vakmensen!
Idem hier, Kben daar ook mijn trouwjurk gaan halen. Heel klantvriendelijk en idd ze halen echt hel wat kleedjes uit hé !!! :)
Ik heb mijn trouwjurk daar ook gekozen en ben ook supercontent!
Wat zijn daar de "gangbare prijzen"?
Ik zei dat mijn budget onder de 1500euro ligt en ze kwam toch met zeker 10 jurken af die onder die prijsklasse lagen. minder dan 1000 euro zal moeilijker worden denk ik maar het hangt af van het merk. pronovias is duur, la sposa tussen de 1000 en 2000, cosmobella rond de 1000 en andere merken heb ik niet gepast :-)
Hoi. Zeker mee akkoord! Heb er ook mijn trouwkleed gehaald en het pak van mijn verloofde. Zeker een aanrader!!