Terug naar overzicht
Hey Kim, Ik denk wel dat je met dat budget kan toekomen., toch zeker voor Aruba en Curaçao, Malediven zal nipter zijn denk ik. Je moet zeker eens kijken naar Mauritius, bruiden krijgen daar een fikse korting! Wij hebben in totaal flink wat meer geld cadeau gekregen dan 3500 euro hoor! Hangt er natuurlijk vanaf hoeveel gasten je vraagt, maar je zou er ruimschoots je reis moeten kunnen mee betalen!
Om en bij de 100 personen. Iedereen waarschuwt ons dat ze in de negatieve zin verrast waren door wat ze kregen dus ik wil er niet te veel van verwachten ;) 'k Heb reeds prijzen van Mauritius travel maar 'k heb precies toch liever een reisbureau in de buurt of zo waar je kan binnen stappen .. Deze week heb ik dat dan ook gedaan maar echt prijzen kon ze nog niet geven (nieuwe brochures zijn er nog niet) en ze zei dat Mauritius duurder zou zijn maar daarna kwam ze hier wat op terug doordat ze idd zag wat een kortingen er gegeven werden ..
is dat een totaalbudget of per persoon?
Totaal ;) Max. 4000 (maar liever er onder)
Kijk eens op de gewone websites van vb Neckermann, als je een lastminute Dominicaanse Republiek of Cuba ofzo neemt, ben je voor 1700€ gesteld (voor 2p, een week all-in). En dan heb je nog geld over voor uitstapjes :-)
Hey, Wij doen een combinatie van New York en Bahamas. Budget: 3500-4000 euro ongeveer (hangt natuurlijk af van welke hotels je kiest). Wij leggen onze huwelijksreislijst op het reisbureau. We moeten op voorhand niets betalen. We vertrekken dinsdag na onze trouw en smaandags gaan we onze tickets ophalen en moeten we het resterende bedrag betalen. groetjes Wendy
Wendy, via welk reisbureau? .. Geloof dat jij in de buurt woonde eh ;)
zijn er tips voor het hoogseizoen? want ons probleem is dat we 26 juli ong zouden willen vertrekken en als k op zoek ga naar iets betere hotels ( en dan heb ik het niet over pegase bv maar goedkoper ) vind ik niks onder de 2100euro pp voor 10 dagenBovendien wisten Jetair en Neckermann me te vertellen dat de annulatieverzekering geen tropische stormen dekt in het caraïbisch gedeelte. Zo zijn we en onze reis kwijt maar ons geld niet denk ik. iemand hier ervaring mee?
hoi Kim, Wij gaan 3 weken rondtrekken in Thailand met de laatste dagen relaxen op de paradijselijke eilanden en hebben ongeveer een totaalprijs van 3000 euro voor 2 pers, alles in (vlucht, verblijf, uitstappen, eten,...) Thailand is qua verblijf één van de goedkopere bestemmingen. Wij hebben tot nu toe niet specifiek onder huwelijksreis geboekt (ik denk dat je dan sowieso meer betaalt) en zullen ter plekke alles zelf organiseren. Enkel de vlucht, binnenlandse vlucht Koh Samui - Bangkok en het eerste hotel in Bangkok liggen vast. En natuurlijk onze reisroute, die ligt ook al wel vast. Succes nog met je keuze! groetjes Joyce
Wij hebben geboekt 14 dagen Mexico met Vip naar de Riu Palace Mexico voor 3700euro. We vertrekken op 24/05/11. We hebben de palace in Aruba ook al gedaan en dan moet je er wel komen met je budget. Nog veel sucess Groetjes!
Hey Kim, We zijn van noord antwerpen. We hebben uiteindelijk onze reis vastgelegd bij een reisbureau in Aartselaar (Incentive reizen, Kapellestraat 48, Aartselaar). Ik weet wel dat ze dit in meerdere reisbureaus doen (oa Jetaircenter Kristof in Kalmthout en nog ergens een reisbureau in Aartelaar (zelfde straat nummer 58)). Het voordeel van het reisbureau Incentive reizen was dat hij dit allemaal voor ons uitpuzzelde. Bij veel reisbureau's kregen we de indruk dat ze ons een standaard reisje wilden aansmeren (= gemakkelijker voor hun). Bahamas vind ik echt supper. Je kan er zwemmen met dolfijnen, super mooie stranden en een redelijk speciale reisbestemming. We zitten in hotel Atlantis Towers (je moet maar een googlen). @ Marta, sommige hotels compenseren de orkanen door, als er een orkaan is tijdens je verblijf, je dan niets moet betalen (geld terug ofzo).
hoi!wij hebben een vlucht naar miami geboekt en een cruise door het caraibisch gebied. het was wel in maart misschien dat dat goedkoper is als in de zomer. voor de vlucht waren we plm 850 pp kwijt en voor de cruise 500pp. Als je niet direct boekt maar een tijdje de prijzen in de gaten houdt zie je ze veranderenn (om de paar weken). de eerste keer dat ik keek wat het kostte was het 1100 pp, het zakte steeds verder! Op de cruise kun je allerlei excursies boeken op de bestemmingen die je aandoet. en vergeet niet dat een cruise all-in is, dus geen extra kosten voor maaltijden e.d. Alleen als je alcohol nuttigd betaal je daar extra voor. wij gingen naar haiti, grand cayman, jamaica en cozumel mexico. het was een superreis!