TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sharon
6-8-2011
|
21-11-2010 21:13:05
Ik heb ook een jurk van Rembo Styling aangehad en twijfel nu nog tussen die en een ander. Ga binnenkort nog eens beide jurken passen, maar vind van die van Rembo ook nergens een foto terug.... Heb zelfs al gezocht in de collecties van de voorbije 2 jaar maar nergens te vinden....
Vervelend hé! Ik ga als ik ga beslissen ook mijn fototoestel meenemen zodat ik een foto kan trekken van de jurk die ik dan bestel
Hopelijk vind je de jurk toch nog! Anders eens bellen naar Ellen, vond ze daar heel vriendelijk dus zullen wel naam via telefoon doorgeven!
|
|
anke
8-10-2011
|
21-11-2010 21:18:24
ja er zal niks anders opzitten dan bellen.ik word stilaan gek haha
het is een jurk met halter,helemaal bezet met pareltjes(die halter en borststuk) 1400euro....kweet alleen de naam niet,dom he haha
succes met de beslissing!
|
|
stephanie
10-9-2011
|
21-11-2010 21:55:06
Soms is het beter om de jurk niet op foto te hebben. Dan kan je zeker niet meer van gedachte veranderen ;-) Nog een voordeel: niemand kan er naar beginnen zoeken op het net... groetjes en nog eens proficiat met je keuze!!
|
|
marijke
22-4-2011
|
21-11-2010 22:33:56
hey
heb hetzelfde probleem voor,twee weken terug gewoon is gaan zoeken en oeps myn kleed gevonden,spytig genoeg ook geen foto en heb ook al meerdere site's afgezocht!!vooral de eerste dagen,maar nu is het allemaal wat bezonken en ben ik er gerust in!!heb trouwens kleedjes die er min of meer op trekken opgeslagen by myn afbeeldingen!!
maar ben er gerust in,alé denk ik toch,lol!!!
het zit in uw hoofdje moet je maar denken!!
maar alé wil toch maar zeggen dat ik niet alleen was met dit voorval!!
zou zeggen,wees maar zeker uw eerste gedacht zal wel het beste zyn!!
grtjs
|
|
sharon
6-8-2011
|
21-11-2010 22:42:33
Ik zou niet zozeer foto willen om zeker te blijven van mijn gedacht, maar denk dat het soms handig is eenmaal je opzoek gaat naar juweeltjes en dergelijke om heel zeker te zijn hoe het eruit ziet....
En ook ja, ik kijk er gewoon graag naar, idee dat je binnen een paar maanden mag schitteren in die jurk ;-)
|
|
anke
8-10-2011
|
22-11-2010 7:55:43
haha ben echt blij dat ik niet alleen ben met dat "probleem"
en ik zou idd de foto willen voor regelmatig te bewonderen(twijfelen ga ik geen seconde meer doen,die is echt voor mij gemaakt denk ik haha) het zou ook handig zijn voor de praktische zaken...
ik heb wel een stukje stof meegekregen voor als ik schoenen ga halen en vh bruidsboeketje,maar ja,dat is een lapje stof van 10cm op 10cm haha
alvast bedankt vd reacties.ik denk dat ik me maar aan de telefoon waag vandaag :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|