Nu Online
Momenteel zijn er 474 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zoekt SUPER originele, mooie uitnodigingen!

22-11-2010 0:25:25
Ik ben zelf grafisch vormgever .. en wat is het moeilijk om onze eigen trouwkaarten te ontwerpen!! ..
Ik weet het écht niet, foto's of geen foto's, .. Het enige dat ik weet is dat het vrij modern mag zijn en dat 'k graag wil werken met onze "kleuren van de dag": lime groen en fuchsia roze.

Ik weet het echt niet meer. Ik ben op zoek naar originele ideeën, leuke websites maar géén CartaRosa (daar werk ik) en ook geen Buromac of van die dingen .. Wie heeft leuke dingen gezien of zelf gemaakt?

Kim
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1401

M.
18-6-2011
 Meld misbruik22-11-2010 1:12:33

Als je bij de bron zit....
Mijn vriend en ik plannen een bezoekje aan carta rosa voor onze ideetjes uit te werken!

Origineel zijn is niet gemakkelijk.....

Filmticket, vliegticket, cinematicket nabootsen
popart van jullie tweetjes
via wordle allemaal woorden die te maken hebben met liefde
...

Ik vind trouwens je profielfoto écht mooi! Kan je daar niets mee doen?!?

Groetjes!

Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik22-11-2010 8:28:30

Het Kaartjeshuis heeft ook leuke uitnodigingen?

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik22-11-2010 13:04:17

Op de site van Card XL vind ik ook leuke dingen staan!

dorien
9-7-2011
 Meld misbruik23-11-2010 10:28:08

Wij gaan voor 3D uitnodigingen,
kost wel wat meer, maar geef toe dit zie je niet vaak;-)

groetjes

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik23-11-2010 11:46:02

Hey Kim,

kan je bvb niet vertrekken van een drieluikskaart ; 2 luiken vooraan die tegen elkaar komen als de kaart dichtgeplooid is. Op de raakrand van het linker- en rechterluik een half hart in het midden dat in elkaar schuift of een ander soort "slot" om de kaart te openen (gaatjes waardoor je een organzalint strikt of een lakzegel of zo...).
En verder op de linkerhelft en de rechterhelft luikjes of medaillons die men kan openen en die telkens een fotootje/ een info bevatten (zoals bv. de datum, het jaar, de stad,...). Hiervoor moet je dan natuurlijk de kaarthelften binnenin dubbelen.
Maar mensen houden er gewoon van om "mee te doen" en dus luikjes te openen om iets achter te ontdekken... Je kan de luikjes ook laten openmaken in een bepaalde volgorde door bvb stippellijntjes of voetjes tussen de verschillende medaillons te plaatsen, zodat de luikjes open gaan in de volgorde die jullie willen ? 't Is maar een ideetje hoor want het is aartsmoeilijk om voor iemand anders te "kiezen".

Sonia
5-6-2009
 Meld misbruik23-11-2010 23:48:00

Kim,
Onze fotograaf verzorgt ook huwelijksdrukwerk. Hij heeft ons uitnodiging in de vorm van een film-affiche laten zien. Hij had zich geïnspireerd op een bestaande filmaffiche en deze aangepast met foto's van het koppel en uiteraard een andere tekst.
Heel origineel. (Voor ons wat té origineel, maar toch een leuk idee)
groetjes,

Sonia

Daphne
9-4-2011
 Meld misbruik26-11-2010 9:37:06

Het mooiste is nog steeds een foto op de voorkant van jullie samen ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...