Terug naar overzicht
Hey Nathalie, Gezien wij onze mis om 13 uur hebben, wisten we ook niet goed wat te doen met het eten (we willen niet met overvolle maag naar de kerk gaan) en natuurlijk ook gezien de kostprijs... Wij hebben beslist om onze dag te starten in een mooi design hotel vlak bij ons in de buurt. Daar eten wij met onze suite een luxe ontbijt met een glaasje bubbels erbij in een voor ons aparte voorziene ruimte. Terwijl onze suite alvast aan tafel schuift, gaan mijn verloofde en ik op fotoshoot in het hotel. Op die manier hebben we bij het begin van de dag toch een intiemer moment met de suite en mijn verloofde en komen we niet met overvolle maag aan bij de kerk.
Hoi Nathalie wij trouwen 's voormiddags voor de wet en 's namiddags voor de kerk. Over de middag voorzien wij een broodjesmand met voor elk wat wils. Dat lijkt mij ideaal. Je bent in vertrouwde omgeving (bij ons thuis), iedereen eet wat en hoeveel hij wil, en je kan ook zonder problemen je "toilette" nog es op punt zetten voor de namiddag ;) Veel succes!
Hoi, Wij voorzien een broodjesmaaltijd (met kaas, gerookte ham, eend, krab...) voor de suite na de kerk. Een beetje feestelijker dan een standaard smoskes met kaas of hesp Veel succes
Wij hadden een picknick! Supertof! Voor foto's: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1238491202659&set=a.1238471522167.37003.1240628751