Nu Online
Momenteel zijn er 396 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 200 dagen te gaan - dilemma 's middags

22-11-2010 9:09:45
Hey mede bruidjes,

Ik wilde jullie gewoon even laten weten dat mijn teller op 200 dagen staat. Echt leuk!! Ik kijk er enorm naar uit. Gisteren zijn we nog samen naar de Huwelijksbeurs in Brussel geweest. Echt de moeite om enkele ideën op te doen en tegelijk vrijblijvend al wat informatie op te doen ivm fotograaf, ceremoniemeester, ...

Ik begin ook wel wat nerveus te worden. Er komt zoveel bij kijken dat ik soms niet weet waar eerst aan te beginnen. Trouwkleed kiezen, schoenen, ringen, ... We moeten ook nog iets vinden voor 's middags. We hebben 's avonds een avondfeest met buffet. Vele vrienden raden ons aan om 's middags niet te uitgebreid te gaan eten. Maar gewoon een belegd broodje voor 's middags vinden we ook maar niets. Wat gaan jullie doen?

Dank voor jullie tips!

Groetjes Nathalie

Nathalie
10-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 580

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik22-11-2010 10:57:30

Hey Nathalie,

Gezien wij onze mis om 13 uur hebben, wisten we ook niet goed wat te doen met het eten (we willen niet met overvolle maag naar de kerk gaan) en natuurlijk ook gezien de kostprijs... Wij hebben beslist om onze dag te starten in een mooi design hotel vlak bij ons in de buurt. Daar eten wij met onze suite een luxe ontbijt met een glaasje bubbels erbij in een voor ons aparte voorziene ruimte. Terwijl onze suite alvast aan tafel schuift, gaan mijn verloofde en ik op fotoshoot in het hotel. Op die manier hebben we bij het begin van de dag toch een intiemer moment met de suite en mijn verloofde en komen we niet met overvolle maag aan bij de kerk.

Nele
4-6-2011
 Meld misbruik22-11-2010 12:15:43

Hoi Nathalie

wij trouwen 's voormiddags voor de wet en 's namiddags voor de kerk.
Over de middag voorzien wij een broodjesmand met voor elk wat wils. Dat lijkt mij ideaal. Je bent in vertrouwde omgeving (bij ons thuis), iedereen eet wat en hoeveel hij wil, en je kan ook zonder problemen je "toilette" nog es op punt zetten voor de namiddag ;)

Veel succes!

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik22-11-2010 16:18:07

Hoi,

Wij voorzien een broodjesmaaltijd (met kaas, gerookte ham, eend, krab...) voor de suite na de kerk. Een beetje feestelijker dan een standaard smoskes met kaas of hesp

Veel succes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-11-2010 20:23:09

Wij hadden een picknick! Supertof! Voor foto's: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1238491202659&set=a.1238471522167.37003.1240628751

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...