Terug naar overzicht
Hey Ik zat met hetzelfde probleem gezien we in februari trouwen. Ik ben uiteindelijk neppels gaan halen in de stoffenwinkel vanleuven in Wetteren. ze hebben er in alle mogelijke prijzen en kleuren. Als je iemand kent kan die mss eentje maken? zij kunnen je ook verder helpen met naaisters. Als het mijne af is wil ik je wel een foto doormailen. SAb
Oh, je hebt blijkbaar wel leuke kleertjes voor de kids gevonden. Waar?
Hey wij trouwen in januari en ik ben een sjaal (pashmina) gaan halen bij delveaux in het taupe... Dan kan ik die achteraf nog veel aandoen dus heb ik er wat meer geld aan uitgegeven Veel succes
Sabrina: Voor mijn zoontje ben ik naar zara geweest en voor mijn dochtertje heb ik via internet een jurkje gevonden. Ik ken een naaister die gerust iets wil maken maar ik heb geen idee wat ik zou nemen.Ik dacht aan een cape maar vind geen model.Misschien moet ik zelfs iets tekenen zodat de naaister een idee heeft. Marleen: Taupe vind ik ook een super mooie kleur ! ik heb het nogal snel koud en ben bang dat ik al bibberend op de foto's ga staan als ik een sjaal neem. Daarom lijkt een cape mij beter maar waar vindt je zoiets natuurlijk.