Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cape,stola of bolero

22-11-2010 12:15:02
Hallo bruidjes in spé,
Wij trouwen in oktober en ik zal dus wel iets nodig hebben voor over mijn kleed. Nu mooi zijn die dingen niet echt vind ik en eigenlijk vind ik het ook duur voor iets dat ik niet mooi vind. Ik vraag me dus af of ik niet iets in de kleuren van mijn bruidskindjes erover kan doen.Ze zullen in bruintinten zijn (zoontje in ciske de rat stijl,dochtertje in jurkje ivoor/bruin)zelf heb ik een ivoorkleurig kleed.
Wat denken jullie?

Gitte
28-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 938

sabrina
4-2-2011
 Meld misbruik22-11-2010 17:37:34

Hey
Ik zat met hetzelfde probleem gezien we in februari trouwen. Ik ben uiteindelijk neppels gaan halen in de stoffenwinkel vanleuven in Wetteren. ze hebben er in alle mogelijke prijzen en kleuren. Als je iemand kent kan die mss eentje maken? zij kunnen je ook verder helpen met naaisters.
Als het mijne af is wil ik je wel een foto doormailen.

SAb

sabrina
4-2-2011
 Meld misbruik22-11-2010 17:38:13

Oh, je hebt blijkbaar wel leuke kleertjes voor de kids gevonden. Waar?

marleen
22-1-2011
 Meld misbruik22-11-2010 19:54:05

Hey wij trouwen in januari en ik ben een sjaal (pashmina) gaan halen bij delveaux in het taupe... Dan kan ik die achteraf nog veel aandoen dus heb ik er wat meer geld aan uitgegeven Veel succes

Gitte
28-10-2011
 Meld misbruik23-11-2010 14:20:13

Sabrina: Voor mijn zoontje ben ik naar zara geweest en voor mijn dochtertje heb ik via internet een jurkje gevonden.
Ik ken een naaister die gerust iets wil maken maar ik heb geen idee wat ik zou nemen.Ik dacht aan een cape maar vind geen model.Misschien moet ik zelfs iets tekenen zodat de naaister een idee heeft.

Marleen: Taupe vind ik ook een super mooie kleur ! ik heb het nogal snel koud en ben bang dat ik al bibberend op de foto's ga staan als ik een sjaal neem. Daarom lijkt een cape mij beter maar waar vindt je zoiets natuurlijk.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...