Terug naar overzicht
Goh, op de trouwbeurs in Antwerpen stond er iemand met zo'n paspoppen. Dju, heb daar geen folderke van. Zou je dat niet op de site van die beurs kunnen terugvinden bij exposanten? Misschien dat die ook de andere beurzen gaan staan eh.
http://www.paspoppen.be/
:) in kringloopwinkels (mijn paspop staat al klaar haha en we huwen pas volgend jaar ) groetjes Fatimma
op rommelmarkten vind je dit ook vaak :-)
Er stond inderdaad iemand op de trouwbeurs in Antwerpen. Iemand van Deurne. Ik wil dat ook graag doen maar ga ook eens een kijkje nemen in tweedehandswinkels en ebay enzo. Een beetje de prijs vergelijken. Ik dacht dat die paspoppen rond de 60 à 70 euro waren.
Op de Boomsesteenweg is ook een winkel Retif, die verkopen alles voor winkels en etalages. Je vind de winkel ook wel in andere gemeenten hoor. Je moet maar eens op de site gaan kijken. Van prijzen ofzo heb ik echt geen idee, ben zelf nog nooit in de winkel geweest maar weet wel dat ze dat hebben. Veel zoekplezier!
Dag Katrien, Ik ben aan mijn paspop geraakt via mijn toekomstige man zijn grootouders, misschien heeft een familielid van jou nog een pop ergens op zolder staan, zoals bij ons het geval was. Op rommelmarkten kan je deze ook zeker nog vinden. Mijn pop staat al te wachten op onze slaapkamer maar ze zal nog 221 dagen vrij naakt blijven staan! Veel succes met je zoektocht en laat iets weten als je ze gevonden hebt hé! Groetjes, Patty
In elke etalage winkel vindt je paspoppen, rommelmarkten, beurzen, uitverkoop van winkels enz...zeker niet moeilijk!
Hey Katrien, Heb ze in de vakantieperiode gezien in Eindhoven bij Xenos zo een winkel waar ze allerlei prullen en decoratiemateriaal hebben, prijzen weet ik niet maar duur is het er niet... Grtjs Chrisje
Gewoon eens navragen in de winkel waar je je bruidsjurk hebt gekocht.... Zij hebben er altijd wel een paar afgedankte gevalletjes staan die je wel voor een prikje kan overnemen! groetjes inge