Terug naar overzicht
Mijn man zijn kostuum was van Esprit.
Je kan naar winkels gaan zoals Esprit, Hugo Boss,daar hebben ze ook kostuums. Als je een betaalbaar pak op maat wil, zou ik eens binnenstappen bij suit suply. Daar kies je uw kostuum uit, en ze meten je op en maken het pak volledig naar jou maten.Ik vind dit ook een aanrader omdat je soms kan hebben dat het pak dat je koopt iets te groot is aan de mouwen,... en bij suit suply heb je dit dus niet. Je kan natuurlijk ook altijd een pak huren. veel plezier nog met de voorbereidingen! Groetjes,Mieke
hey een dagje na ons trouwen jullie!!leuk leuk leuk!! als onze superfyne dag gepasseerd is,is het aan jullie!! wel leuk om te weten dat er nog mensen trouwen in april!! grtjs marijke en marc
Hallo Kijk ook eens bij C&A ze hebben van Angelo Litrico, en Westburry ook al héééle mooie kostuums! En nu met de feestperiode hebben ze er al van 100 euro voor een blazer, broek en ondervestje ook! En die zijn echt mooi en goede pasvorm!! Wij hebben er voor de suite ook vandaar en is zelfs goedkoper of gaan huren.! Veel kies en pasgenot!
Wellens in Herentals
Mijn vriend gaat kijken bij Café Costume in Antwerpen... Succes nog =) Sofie
Dag Hans en Jeroen, Eerst en vooral wens ik jullie van harte te feliciteren. Eens leuk om te horen dat jullie trouwen op mijn verjaardag ;-) Neem gerust even contact op met ons, wij zullen jullie hiervoor zeker en vast kunnen helpen! contact@carbonella.be Om een impressie te verkrijgen: www.carbonella.be Tot binnenkort. Giovanni