TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
1-9-2012
|
22-11-2010 20:45:42
Hey Charlotte,
Het Geuzenhof in Massemen (Wetteren) is heel lang onze nummer 1 geweest! Kwam inderdaad iets duurder uit dan de andere zalen die we bezocht hebben maar de locatie & zaal vonden we supermooi! En het eten (in het restaurant dan wel) was ook heel lekker! Bovendien waren de eigenaars ook heel vriendelijke, jonge mensen die echt wel hun best deden.
De reden waarom we toch niet voor die zaal gekozen hebben is inderdaad omwille van de ruimte. Wij zouden met 110-120 personen zijn en dat was nipt... Toch als je een klassiek trouwfeest wil waarbij iedereen aan tafel zit en geen walking dinner :-). Als jullie met 150 personen zijn voor het avondsfeest en deze moeten allemaal zitten, zal het vrees ik niet mogelijk zijn... Tegen ons zeiden ze dat de maximumcapaciteit 135 personen was maar dan zaten er ook al in een andere zaal... Dus 135 was echt wel het uiterste! Daarnaast was de dansvloer bovendien ook wat "apart", wat we ook niet zo optimaal vonden. Naar onze mening is de zaal perfect voor kleinere trouwfeesten van 80-90 personen maar meer niet.
Hoop dat je hier iets aan hebt!
Groetjes en nog veel succes!
Evelien
|
|
charlotte
9-7-2011
|
23-11-2010 21:40:28
Hallo Evelien, Bedankt voor de reactie. Wij hebben donderdag een afspraak in Wetteren. Ik vrees als ik jou bericht lees dat het niet zal goed zijn. Ik dacht ook dat 130 het max was maar de mevrouw zei aan de telefoon dat 150 zou lukken. We zullen zien. We willen ook dat de dansvloer in de zaal is, dus ik heb al niet veel hoop. Waar gaan jullie je feest geven? Bedankt voor de reactie, wij zoeken nog wat verder Groetjes Charlotte
|
|
Evelien
1-9-2012
|
24-11-2010 7:27:06
Hey Charlotte,
De dansvloer in het Geuzenhof is niet echt buiten de zaal maar wel een beetje apart (het zal duidelijk worden eens je het ziet ;-)) en wij hadden toch liever dat het volledig deel uitmaakte van de zaal zelf (vooral voor de openingsdans enz.), vandaar dat we blijven verder zoeken zijn :-).
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Salons Caipirinha in Merelbeke. Dat was iets verder rijden maar we hadden er onmiddellijk een goed gevoel bij (mooie ruime zaal (geloof tot 250 personen indien je lange tafels zou nemen), ook wat romantisch met bruin & taupe (wel geen oude hoeve zoals het Geuzenhof maarja), zeer vriendelijke en spontane eigenaars en zeer veel positieve reacties hier opt forum :-)).
Groetjes en nog veel succes met de zoektocht! Ik weet dat het niet eenvoudig is ;-).
Evelien.
|
|
charlotte
9-7-2011
|
24-11-2010 21:12:46
Evelien, Jouw zaal kennen we, Mijn vriend zijn broer is daar vorig jaar getrouwd! En het was dik in orde! Dat wordt zeker een super feest! Wij zijn nog op zoek... groetjes
|
|
Fabienne
4-9-2010
|
12-1-2011 20:14:58
Hallo, wij hebben vorig jaar 04/09/2010 ons feest gegeven in het Geuzenhof en we hebben er écht niets verkeerd kunnen aan vinden, supertoffe mensen, zeer mooie zaal (ieder zijn smaak uiteraard) en paste perfect in ons budget, we hadden er een walking diner van 120 personen en niemand heeft er geklaagd dat er te weinig plaats was ofzo, wat betreft de dansvloer: inderdaad een beetje apart maar dat gaf alleen maar voordelen gezien er (oudere) mensen zijn die graag wat babbelen enzo maar ook daar alleen maar lof over. Het eten was er zeer lekker, overvloedige porties en de service was er perfect. De glazen werden steeds bijgevuld zonder dat iemand ook maar iets moest vragen. Tja, wat wil je nog meer? Succes met de voorbereidingen! Greetz Fabienne
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|