TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sylke
24-9-2011
|
23-11-2010 0:08:27
Hey Vicky,
De volledige collectie hebben ze wellicht nergens... Waar ze wel een deel van de nieuwe collectie hebben van Ian Stuart is in Deerlijk (Prima Donna) en in Antwerpen (JPC Collection). In die laatste winkel vond ik ook mijn droomjurk van Ian Stuart. Je betaalt misschien wat meer, maar het zijn echte 'wow-jurken'.
Ik hoefde er niet veel te passen tot ik mijn droomjurk vond. In tegenstelling tot veel bruidjes was het wel niet mijn eerste idee, maar wel de enige jurk waarbij ik straalde van de eerste tot de laatste seconde dat ik de jurk droeg en waarbij ik mij op en top voelde!
Nog veel succes in je zoektocht. En weet dat je geen 50 jurkjes hoeft te passen om je droomjurk te vinden! Je voelt het wel als het goed zit!
Groetjs
|
|
Vicky
2-7-2011
|
23-11-2010 8:40:59
Hey Sylke,
Bedankt voor je reactie. Ben in beide winkels reeds gaan kijken en heb momenteel 3 jurken van Ian Stuart gepast die allemaal 'wow' zijn. Probleem is, 't is in 3 verschillende winkels en vaak niet in de gewenste kleur. Het zal inderdaad moeilijk worden om een winkel te vinden die ze alle 3 heeft (aangezien 2 jurken uit de collectie van vorig jaar komen en die hebben ze vaak niet meer). Toch bedankt voor je berichtje hoor. 't Zijn prachtjurken hé ;-).
Groetjes
|
|
Sofie
1-10-2011
|
23-11-2010 10:52:23
Bij Cermo in Turnhout hebben ze ook Ian Stuart, ik weet wel niet hoeveel jurken ze daar hebben... Je kan misschien eens informeren?
Veel succes!
x
|
|
niki
7-5-2011
|
23-11-2010 17:37:41
Bij Koonings in Deurne hebben ze ook Ian Stuart.
Veel succes en hopelijk vindt je je droomjurk!!
|
|
Sarah
30-7-2011
|
23-11-2010 21:11:01
hey
Ik ben ook helemaal gek van ian stuart. Al is de mijne een Maggie Sottero geworden.
Mijn 1ste droomjurk was de Arabesque van Ian stuart - helaas intussen niet meer verkrijgbaar.
Ik ben bij Pierre Yves in Aalst geweest (een echte aanrader ook al beweren velen iets anders ) en zij hebben heeeel veel van ian stuart
|
|
Jana
9-7-2011
|
23-11-2010 22:40:09
Ik ben ook aan het twijfelen voor een kleed van Ian Stuart. Ik heb er alvast een optie op genomen en zaterdag beslis ik. Spannend!
Ik koop ook in Pierre Yves te Aalst. Aangezien ik meer slechte dan positieve commentaren had gelezen, was ik verschrikkelijk zenuwachtig! Maar ik heb totaal geen klachten, integendeel. Ik ben supergoed geholpen. Alhoewel dat ik denk dat veel afhangt van de verkoopster. Ik had een oudere dame die precies al lang in het vak zit. Zaterdag terug, dus hopen dat ik nog zo positief ben hé hehe.
Veel succes allessinds met de zoektocht!
|
|
Katleen
24-9-2011
|
24-11-2010 8:38:00
Ik ben ook helemaal weg van Ian Stuart. Mijn droomkleed is er één van hem, maar kost helaas 4000 euro. Mijn mama wou dat zelfs nog betalen ook. Maar dat vond ik er net iets over, zoveel geld voor één dag? Nee, dat kon ik niet over mijn hart krijgen. Maar het kleed blijft wel in mijn hoofd rondspoken...
Helaas heeft Ian Stuart geen flagstore in Belgë. Ik geloof wel in Groot-Britttannië. Misschien eens een dagje gaan shoppen in Londen? Je kan het desnoods hier laten verstellen dan.
Le Chapeau in Bree heeft ook Ian Stuart. Ik ben zelf in Antwerpen geweest, maar Ian Stuart hebben ze enkel in Bree. Ze konden wel de jurken die je wil passen laten overkomen naar Antwerpen, maar dan moet je al weten wat je wil natuurlijk. Bij Jagré heb ik het kleed van Ian Stuart gepast en daar zouden eind november nog meerdere modellen binnenkomen. Ze hadden ook nog enkele modellen van 2010 en zelfs 2009 hangen (die van 2009 enkel in de maat van het paskleed te verkrijgen). Misscien daar eens informeren?
Succes!
|
|
Vicky
2-7-2011
|
24-11-2010 10:15:08
Hey dames,
Bedankt voor de reacties allemaal. Denk dat ik ondertussen in heel de Benelux wel alle winkels ken die Ian Stuart verkopen :-). Ik ben ook in Le Chapeau in A'pen geweest, maar ik zal nog eens in Bree moeten langsgaan om die Ian Stuart jurken te passen. Zeg nu zelf, als je dat aan hebt, dan voel je je toch echt een prinses hé (heb nochtans ook heel mooie jurken gepast van Cymbeline en Affinity). Maar mijn voorkeur gaat toch naar Ian Stuart. Jammer (maar begrijpelijk) dat de jurken zo duur zijn. 4000 euro vind ik er toch ook over hoor. Ik ga in ieder geval jullie tips eens na. Jagré ga ik ook een bezoeken. Hopelijk vind ik dé Ian-jurk snel want de tijd begint te korten...
Veel groetjes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|