Nu Online
Momenteel zijn er 466 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ian Stuart

22-11-2010 20:47:04
Hey dames,
Ik ben op zoek naar een bruidswinkel die de volledige collectie van Ian Stuart heeft. Ik heb al enkele jurken gepast uit de collectie 2010 en de collectie van dit jaar. Er zitten echt prachtjurken tussen, maar ik had er graag nog meer gepast. Helaas hebben de meeste winkels slechts een paar jurken. Iemand enig idee waar ik dus bijna de volledige collectie kan passen? Bedankt!

Groetjes

Vicky
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1125

Sylke
24-9-2011
 Meld misbruik23-11-2010 0:08:27

Hey Vicky,

De volledige collectie hebben ze wellicht nergens... Waar ze wel een deel van de nieuwe collectie hebben van Ian Stuart is in Deerlijk (Prima Donna) en in Antwerpen (JPC Collection). In die laatste winkel vond ik ook mijn droomjurk van Ian Stuart. Je betaalt misschien wat meer, maar het zijn echte 'wow-jurken'.
Ik hoefde er niet veel te passen tot ik mijn droomjurk vond. In tegenstelling tot veel bruidjes was het wel niet mijn eerste idee, maar wel de enige jurk waarbij ik straalde van de eerste tot de laatste seconde dat ik de jurk droeg en waarbij ik mij op en top voelde!
Nog veel succes in je zoektocht. En weet dat je geen 50 jurkjes hoeft te passen om je droomjurk te vinden! Je voelt het wel als het goed zit!

Groetjs

Vicky
2-7-2011
 Meld misbruik23-11-2010 8:40:59

Hey Sylke,

Bedankt voor je reactie. Ben in beide winkels reeds gaan kijken en heb momenteel 3 jurken van Ian Stuart gepast die allemaal 'wow' zijn. Probleem is, 't is in 3 verschillende winkels en vaak niet in de gewenste kleur. Het zal inderdaad moeilijk worden om een winkel te vinden die ze alle 3 heeft (aangezien 2 jurken uit de collectie van vorig jaar komen en die hebben ze vaak niet meer). Toch bedankt voor je berichtje hoor. 't Zijn prachtjurken hé ;-).

Groetjes

Sofie
1-10-2011
 Meld misbruik23-11-2010 10:52:23

Bij Cermo in Turnhout hebben ze ook Ian Stuart, ik weet wel niet hoeveel jurken ze daar hebben... Je kan misschien eens informeren?
Veel succes!

x

niki
7-5-2011
 Meld misbruik23-11-2010 17:37:41

Bij Koonings in Deurne hebben ze ook Ian Stuart.
Veel succes en hopelijk vindt je je droomjurk!!

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik23-11-2010 21:11:01

hey

Ik ben ook helemaal gek van ian stuart. Al is de mijne een Maggie Sottero geworden.
Mijn 1ste droomjurk was de Arabesque van Ian stuart - helaas intussen niet meer verkrijgbaar.
Ik ben bij Pierre Yves in Aalst geweest (een echte aanrader ook al beweren velen iets anders ) en zij hebben heeeel veel van ian stuart

Jana
9-7-2011
 Meld misbruik23-11-2010 22:40:09

Ik ben ook aan het twijfelen voor een kleed van Ian Stuart. Ik heb er alvast een optie op genomen en zaterdag beslis ik. Spannend!
Ik koop ook in Pierre Yves te Aalst. Aangezien ik meer slechte dan positieve commentaren had gelezen, was ik verschrikkelijk zenuwachtig! Maar ik heb totaal geen klachten, integendeel. Ik ben supergoed geholpen. Alhoewel dat ik denk dat veel afhangt van de verkoopster. Ik had een oudere dame die precies al lang in het vak zit. Zaterdag terug, dus hopen dat ik nog zo positief ben hé hehe.
Veel succes allessinds met de zoektocht!

Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik24-11-2010 8:38:00

Ik ben ook helemaal weg van Ian Stuart. Mijn droomkleed is er één van hem, maar kost helaas 4000 euro. Mijn mama wou dat zelfs nog betalen ook. Maar dat vond ik er net iets over, zoveel geld voor één dag? Nee, dat kon ik niet over mijn hart krijgen. Maar het kleed blijft wel in mijn hoofd rondspoken...

Helaas heeft Ian Stuart geen flagstore in Belgë. Ik geloof wel in Groot-Britttannië. Misschien eens een dagje gaan shoppen in Londen? Je kan het desnoods hier laten verstellen dan.

Le Chapeau in Bree heeft ook Ian Stuart. Ik ben zelf in Antwerpen geweest, maar Ian Stuart hebben ze enkel in Bree. Ze konden wel de jurken die je wil passen laten overkomen naar Antwerpen, maar dan moet je al weten wat je wil natuurlijk. Bij Jagré heb ik het kleed van Ian Stuart gepast en daar zouden eind november nog meerdere modellen binnenkomen. Ze hadden ook nog enkele modellen van 2010 en zelfs 2009 hangen (die van 2009 enkel in de maat van het paskleed te verkrijgen). Misscien daar eens informeren?

Succes!

Vicky
2-7-2011
 Meld misbruik24-11-2010 10:15:08

Hey dames,

Bedankt voor de reacties allemaal. Denk dat ik ondertussen in heel de Benelux wel alle winkels ken die Ian Stuart verkopen :-). Ik ben ook in Le Chapeau in A'pen geweest, maar ik zal nog eens in Bree moeten langsgaan om die Ian Stuart jurken te passen. Zeg nu zelf, als je dat aan hebt, dan voel je je toch echt een prinses hé (heb nochtans ook heel mooie jurken gepast van Cymbeline en Affinity). Maar mijn voorkeur gaat toch naar Ian Stuart. Jammer (maar begrijpelijk) dat de jurken zo duur zijn. 4000 euro vind ik er toch ook over hoor. Ik ga in ieder geval jullie tips eens na. Jagré ga ik ook een bezoeken. Hopelijk vind ik dé Ian-jurk snel want de tijd begint te korten...

Veel groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info