TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ellen
30-7-2011
|
23-11-2010 16:15:37
Hoi Joyce!
Dat was mijn twijfel ook van gaat mijn verloofde mijn kleed wel mooi vinden.
Maar zolang je straalt en je, je goed voelt in je kleed zal je ventje je prachtig vinden!
Hij trouwt met jou om wie je bent en niet om welk kleed je aan hebt!
Dus ik zou gene stress hebben!
|
|
Anika
9-4-2011
|
23-11-2010 16:54:58
Ik denk dat elk bruidje dat wel eens heeft.. Ik denk dat het vooral komt doordat er heel veel tijd tussen het kopen en het passen zit. En dan ga je inderdaad wat twijfelen; was het wel zo mooi? is het wel het juiste?... Maar ik denk eens je het aan hebt, dat je wel weer zal voelen dat het het juiste is. Als je echt super hard twijfelt, moet je anders in je winkel vragen of je het nog eens mag passen... Dan kan je misschien ook foto's nemen van jou in je jurk. Op die manier kan je ze zelf nog een paar maand bewonderen ..
|
|
marijke
22-4-2011
|
23-11-2010 17:22:11
yes nog een maatje gevonden,ben dus niet meer alleen,heb dat ook!!ongeloofelyk hoe je ermee hier in uw hoofd ermee rondloopt!!zou ook heel graag nog is gaan passen gewoon om het nog is te zien,aan de keuze twyfel ik niet,ook de smaak of myn verloofde het gaat mooi vinden ook niet,maar gewoon ga ik er wel mooi mee staan!!
heb dan nog is het probleem dat ik gisteren hier op deze site heel slechte dingen gelezen heb over myn bruidswinkel,dus heb deze nacht niet veel geslapen!!aangezien het ook korter komt!!
maar denk wel,voor u ook,dat de eerste keus meestal de beste is!!
veranderen kan je altyd maar denk wel niet dat je daar een stap verder mee bent!!
zoals de andere bruidjes zeggen als je straalt en er heel gelukkig uitziet dan gaat uw ventje ook zeer bly zyn!!en denk wel dat je ergens toch wel rekening gehouden hebt ,welke styl hy ongeveer graag ziet!!
alé kop op,je keuze zal wel heel mooi zyn!!
grtjs marijke
|
|
sharon
6-8-2011
|
23-11-2010 21:12:21
Zoals Anika zegt zitten de meeste bruidjes hier ooit wel eens mee in hun hoofd. Ik had die twijfel ook heel hard... en sprak mijn vriend daar eens over aan en zijn antwoord was dat hij die dag gewoon met mij wil trouwen en ik sowieso zal stralen, zelfs al draag ik een jutten zak. Dit is zo een typsische uitspraak van hem, maar ik denk dat je vooral moet onthouden dat je toekomstige man je sowieso prachtig zal vinden! Als jij je goed voelde in die jurk dan zal je stralen en dan maakt ieder kleed je mooi!
|
|
Katleen
24-9-2011
|
24-11-2010 8:29:32
Het is het geheel dat telt he, je haar, make-up, accessoires, enz. Je man gaat die dag echt niet naar je kleed kijken en denken "bah, wat heeft ze nu gekozen". Mannen kijken naar het volledige plaatje.
Als iedereen die mee is geweest toen je het kleed ging passen het mooi vond en jij voelde je er goed in, dan ga je die dag gewoon stralen in je kleed. Dat is wat je man zal zien! Een vrouw in een prachtige jurk waar ze zich goed in voelt, die haar perfect past; de vrouw waarmee hij oud wil worden die al die moeite gedaan heeft om er mooi uit te zien, voor HEM!
Het komt zeker goed hoor, zolang je het kleed zelf mooi vindt, zal je er geweldig uit zien... En als jij straalt, zal hij dat ook doen!
|
|
joyce
30-4-2011
|
24-11-2010 8:53:19
bedankt iedereen! het gaat nu ondertussen al wel beter hoor, had gewoon een down-momentje...
@ Marijke, ik had ook wat slechte dingen gelezen over mijn bruidswinkel, maar was niets in vergelijking met alle positieve dingen, en ik had er zelf ook wel een heel goed gevoel bij. wanneer met je terug voor de eerste pas?
groetjes
Joyce
|
|
marijke
22-4-2011
|
24-11-2010 17:26:33
ja had dat ook effe joyce,heb hier intussen ook al een oproep gedaan op de site onder de naam "bang bruidje"!!gewoon omdat ik my zo slecht voelde!!
ik had er ook een heel goed gevoel by,tot ik hun naam is googelde,myn verloofde heeft gezegd dat ik niet meer mag kyken,hahhaha!!mannen zyn nuchterder dan wy!!
gelukkig maar,hahaha!!
ik moet zeven weker ervoor bellen voor afspraak en die gaat vier weken ervoor zyn!!
is wel kort hé,maarja ,die mensen zullen wel weten over wat ze spreken!!
en jy???
heb jy een foto van uw kleedje gepakt??
ik niet,vindt het zelfs op internet niet terug!!het zit wel in myn hoofd!!
bedankt nog is,grtjs
|
|
joyce
30-4-2011
|
25-11-2010 8:45:20
hoi Marijke,
Ik moet begin januari voor de eerste pas, en dan een 2-tal weken voor de triuw mag ik mijn kleedje afhalen. Mijn zus heeft met haar gsm wel een foto getrokken, maar daar zie je niet zo veel op, en de foto's die ik op internet vind, zijn eigenlijk ook niet echt hoe het kleedje was toen ik het aanhad (raar, ik weet het, maar toch is het zo)
Ach ja, ondertussen gaat het al wa beter hoor, heb er ook met mijn ventje over gesproken en hij heeft me wel gerustgesteld.
Tja, ik denk ook niet dat een bruidswinkel blijft bestaan al ze echt zo slecht zijn als sommige mensen beweren. Trouwens slechte commentaren zijn makkelijker geschreven dan goede, dus laat je er maar niet teveel door beïnvloeden! Je zal stralen op jullie dag!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|