Nu Online
Momenteel zijn er 429 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

twijfelgevoelens

23-11-2010 15:53:12
hoi mede-bruidjes

Nu de meeste zaken zijn vastgelegd en gekozen beginnen de twijfelgevoelens op te duiken...

Ik heb namelijk schrik dat mijn ventje mijn kleed niet mooi gaat vinden

Toen ik het heb gekozen was ik er wel van overtuigd (ook de mensen die mee zijn gaan kiezen, vonden mijn kleed prachtig en vonden dat ik straalde), maar hoe langer hoe meer ik erover nadenk, hoe sterker die gevoelens worden.

Nog iemand met twijfels over de juiste keuze?

groetjes van een gestresste bride-to-be
Joyce

joyce
30-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1284

Ellen
30-7-2011
 Meld misbruik23-11-2010 16:15:37

Hoi Joyce!
Dat was mijn twijfel ook van gaat mijn verloofde mijn kleed wel mooi vinden.
Maar zolang je straalt en je, je goed voelt in je kleed zal je ventje je prachtig vinden!
Hij trouwt met jou om wie je bent en niet om welk kleed je aan hebt!
Dus ik zou gene stress hebben!

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik23-11-2010 16:54:58

Ik denk dat elk bruidje dat wel eens heeft.. Ik denk dat het vooral komt doordat er heel veel tijd tussen het kopen en het passen zit. En dan ga je inderdaad wat twijfelen; was het wel zo mooi? is het wel het juiste?... Maar ik denk eens je het aan hebt, dat je wel weer zal voelen dat het het juiste is.

Als je echt super hard twijfelt, moet je anders in je winkel vragen of je het nog eens mag passen... Dan kan je misschien ook foto's nemen van jou in je jurk. Op die manier kan je ze zelf nog een paar maand bewonderen ..

marijke
22-4-2011
 Meld misbruik23-11-2010 17:22:11

yes nog een maatje gevonden,ben dus niet meer alleen,heb dat ook!!ongeloofelyk hoe je ermee hier in uw hoofd ermee rondloopt!!zou ook heel graag nog is gaan passen gewoon om het nog is te zien,aan de keuze twyfel ik niet,ook de smaak of myn verloofde het gaat mooi vinden ook niet,maar gewoon ga ik er wel mooi mee staan!!

heb dan nog is het probleem dat ik gisteren hier op deze site heel slechte dingen gelezen heb over myn bruidswinkel,dus heb deze nacht niet veel geslapen!!aangezien het ook korter komt!!

maar denk wel,voor u ook,dat de eerste keus meestal de beste is!!
veranderen kan je altyd maar denk wel niet dat je daar een stap verder mee bent!!
zoals de andere bruidjes zeggen als je straalt en er heel gelukkig uitziet dan gaat uw ventje ook zeer bly zyn!!en denk wel dat je ergens toch wel rekening gehouden hebt ,welke styl hy ongeveer graag ziet!!

alé kop op,je keuze zal wel heel mooi zyn!!
grtjs marijke

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik23-11-2010 21:12:21

Zoals Anika zegt zitten de meeste bruidjes hier ooit wel eens mee in hun hoofd. Ik had die twijfel ook heel hard... en sprak mijn vriend daar eens over aan en zijn antwoord was dat hij die dag gewoon met mij wil trouwen en ik sowieso zal stralen, zelfs al draag ik een jutten zak. Dit is zo een typsische uitspraak van hem, maar ik denk dat je vooral moet onthouden dat je toekomstige man je sowieso prachtig zal vinden! Als jij je goed voelde in die jurk dan zal je stralen en dan maakt ieder kleed je mooi!

Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik24-11-2010 8:29:32

Het is het geheel dat telt he, je haar, make-up, accessoires, enz. Je man gaat die dag echt niet naar je kleed kijken en denken "bah, wat heeft ze nu gekozen". Mannen kijken naar het volledige plaatje.

Als iedereen die mee is geweest toen je het kleed ging passen het mooi vond en jij voelde je er goed in, dan ga je die dag gewoon stralen in je kleed. Dat is wat je man zal zien! Een vrouw in een prachtige jurk waar ze zich goed in voelt, die haar perfect past; de vrouw waarmee hij oud wil worden die al die moeite gedaan heeft om er mooi uit te zien, voor HEM!

Het komt zeker goed hoor, zolang je het kleed zelf mooi vindt, zal je er geweldig uit zien... En als jij straalt, zal hij dat ook doen!

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik24-11-2010 8:53:19

bedankt iedereen! het gaat nu ondertussen al wel beter hoor, had gewoon een down-momentje...
@ Marijke, ik had ook wat slechte dingen gelezen over mijn bruidswinkel, maar was niets in vergelijking met alle positieve dingen, en ik had er zelf ook wel een heel goed gevoel bij. wanneer met je terug voor de eerste pas?

groetjes
Joyce

marijke
22-4-2011
 Meld misbruik24-11-2010 17:26:33

ja had dat ook effe joyce,heb hier intussen ook al een oproep gedaan op de site onder de naam "bang bruidje"!!gewoon omdat ik my zo slecht voelde!!

ik had er ook een heel goed gevoel by,tot ik hun naam is googelde,myn verloofde heeft gezegd dat ik niet meer mag kyken,hahhaha!!mannen zyn nuchterder dan wy!!
gelukkig maar,hahaha!!

ik moet zeven weker ervoor bellen voor afspraak en die gaat vier weken ervoor zyn!!
is wel kort hé,maarja ,die mensen zullen wel weten over wat ze spreken!!

en jy???
heb jy een foto van uw kleedje gepakt??
ik niet,vindt het zelfs op internet niet terug!!het zit wel in myn hoofd!!

bedankt nog is,grtjs

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik25-11-2010 8:45:20

hoi Marijke,

Ik moet begin januari voor de eerste pas, en dan een 2-tal weken voor de triuw mag ik mijn kleedje afhalen. Mijn zus heeft met haar gsm wel een foto getrokken, maar daar zie je niet zo veel op, en de foto's die ik op internet vind, zijn eigenlijk ook niet echt hoe het kleedje was toen ik het aanhad (raar, ik weet het, maar toch is het zo)

Ach ja, ondertussen gaat het al wa beter hoor, heb er ook met mijn ventje over gesproken en hij heeft me wel gerustgesteld.

Tja, ik denk ook niet dat een bruidswinkel blijft bestaan al ze echt zo slecht zijn als sommige mensen beweren. Trouwens slechte commentaren zijn makkelijker geschreven dan goede, dus laat je er maar niet teveel door beïnvloeden! Je zal stralen op jullie dag!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info