Terug naar overzicht
HeyIk denk aan een liedje van Stef Bos, maar weet niet de juiste titel, hij zegt daarin zo 'Ik lijk iedere dag meer op jou' (misschien is dat de titel wel)Als ik nog aan liedjes denk zal ik het laten weten.GroetjesVicky09.09.06
hey liesbeth,dat liedje van stef bos heet papa geloof 'kje kan er ook bedankt lieve ouders van vader abraham opzetten?groetjesHeidi
N'oubliez jamais van Joe Cockergroetjeskathleen
Will Smith had zo'n liedje 'Just the two of us', alhoewel dat dat meer van vader naar zoon is dan andersom.Axelle Red heeft ook een liedje over haar kind, maar weet de titel niet.GroetjesVicky09.09.06
hey,wij waren ook op zoek naar zo'n liedje voor in onze viering ( bedanking van de ouders). maar wij vonden die liedjes van vader abraham, ... zo stom en nu hebben we "you are so beautiful" van Joe Cocker gekozen. Dan kan ook op de ouders toegepast worden, vonden wij...
Hoi Liesbeth,Een absolute aanrader die wij ook gaan gebruiken: Daddy's little girlPrachtig nummer!!!groetjes, Guy en Veronique
Dag LiesbethAlvast een proficiat en hopenlijk is alles reuze meegevallen op jullie dag?!Wat is er nu op de cd gekomen voor je ouders gekomen? Want ik vind het een reuze idee!GroetjesVeroniek20-07-2007