Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

? ste keer deze vraag: ook ik ben op zoek naar voorbeelden van MISBOEKJES

23-11-2010 19:10:31
Hey,

Na de vruchteloze zoektocht naar het misboekje voor dummies...

Wie wil ook mij helpen?
Gelieve te sturen naar karinevb@msn.com.

Bedankt!

gr,

Karine

Karine
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1039

Kim
8-7-2011
 Meld misbruik23-11-2010 20:05:24

Inderdaad Karine, zo een misboekje maken, niet simpel hé! Zeker als je er iets persoonlijks en leuks van wil maken. Maar het is wel een heel tof werkje, spannend!

Wij gaan zaterdag voor de eerste keer naar de pastoor, dan gaan we al heel wat meer weten. Diegenen die ook ons willen helpen om ons misboekje te maken, mogen het altijd sturen naar kvleminckx@yahoo.com.

Bedankt!!

Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik23-11-2010 20:49:49

google eens teksten misvieringen. Op internet vind je voorbeelden, hoor! Ook bij pastorale diensten kan je werkmappen kopen.

Succes!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik24-11-2010 9:34:37

He, zelf vond ik het niet zo moeilijk om ons misboekje te maken.
je hebt er alleen veel voorbereidingen aan!!

Veel sukses er mee....

Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik24-11-2010 10:32:47

Je mag ze ook mailen naar mini_maes@hotmail.com

Thanks!

sarah
28-5-2011
 Meld misbruik25-11-2010 0:17:53

Hallo allemaal,

Wij trouwen op 28 mei 2011.. in januari hebben we onze eerste afspraak hierover met de diaken. Ik denk dat hier inderdaad heel wat voorbereiding aan zal voorafgaan :-)

Wie meer info heeft mag het ook altijd mailen naar vanavesaat@gmail.com.

Bedankt!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...